Marraskuussa 2016 elettiin dramaattisia hetkiä, kun sähkölaitteesta syttynyt tulipalo tuhosi tamperelaisten suosikki-kebabravintolan. Syvän harkinnan jälkeen Murad Helmi päätti jatkaa ravintolatoimintaa, mutta samalla yrittäjä päätti, että ravintola myös uudistuu radikaalisti. Sisustussuunnitteluun palkattiin ammattilainen, ja ruokalista rakennettiin uudelleen. Raaka-aineeksi valittiin entistä lihapitoisempaa ja laadukkaampaa kebabia.

Bermuda loi uuden sivuston

Sisustussuunnitelman kautta Etelän Kebab House sai uuden logon ja visuaalisen ilmeen. Bermudan toteutti ravintolalle ilmeen mukaisen, kevyen nettisivuston, jonka valokuvat ovat pitkäaikaisen yhteistyökumppanimme Tiikerikuvan kädenjälkeä. Sivuston tavoitteena on, että käyttäjät löytävät helposti ruokalistan, yhteystiedot, aukioloajat sekä kotiinkuljetusmahdollisuudet.

ravintola

Bermuda loi Etelän Kebabille myös uuden Facebook-sivun ja Instagram-tilin, joiden kautta aloitimme kesällä 2017 avatun ravintolan mainostuksen. Some-arvonnoissa palkinnoiksi valittiin loogisesti ravintolan omia annoksia.

Tuloksia somesta

Tampereen keskustaan kohdennettu kampanjointi saavutti mm. seuraavia tuloksia alle puolessa vuodessa, pienellä päiväbudjetilla:

44,049 ihmistä tavoitettiin

166,181 mainosten näyttökertaa

650 some-seuraajaa

1164 osallistujaa kampanjoiden kommenteissa

 

Lukuja on kuitenkin turha tuijotella, joten antaa yrittäjän puhua puolestaan:

”Some-tarjouskampanjoiden ansiosta asiakkaat ovat selkeästi lisääntyneet ravintolassamme. Etenkin pitatiistai-kampanja toi uusia asiakkaita viikonpäivälle, jolloin ravintolassa oli aikaisemmin hiljaisinta. Bermudalta tuli helposti toteutettavia ideoita, joihin some-yleisö lähti mukaan.”
– Murad Helmi, toimitusjohtaja, Etelän Kebab House

Mainoskampanjoiden lisäksi Murad sekä hänen henkilöstönsä päivittävät aktiivisesti myös itse Facebook-sivuaan.

Mutta palataan vielä itse asiaan eli ruokaan. Empiirisenä tutkimusmetodina koko Bermudan jengi kävi yhteistyön alkuvaiheessa tutustumassa ravintolan menuun. Ja kyllähän se maistui!

 

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Facebook

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
09.02.2018
Pirte: Mitattavaa työhyvinvointia
Lue lisää
Case
21.12.2017
Javasko: Vastuullisen koneenrakentajan uusi ilme
Lue lisää
Case
01.12.2017
Injeq: Älyneulalla maailmalle
Lue lisää
Case
05.08.2017
Wirepas lunastaa lupauksia
Lue lisää
Case
03.08.2017
Cargotec Kalmar: Huipputeknologiasta selkeästi
Lue lisää
Case
28.07.2017
Edupoli: verkkovertailun voittaja
Lue lisää
Case
08.06.2017
Telatek Service: heittäydy tarinoiden vietäväksi
Lue lisää
Case
27.02.2017
Visura: perheyrityksen uudet kasvot verkossa
Lue lisää
Case
17.01.2017
Nordic Caraway: maailman suurimman uusi ilme
Lue lisää
Case
22.12.2016
Kuninkaankulma: Ruokakaupan markkinointia ilman tarjouksia
Lue lisää
Case
26.10.2016
Ultimes Business Garden: Lippulaivalle sivusto
Lue lisää
Case
07.09.2016
Vilkas: kampanjoita verkkokauppojen verkkokaupalle
Lue lisää
Case
06.06.2016
Orbis: tuotekauppiaasta ratkaisevaksi kumppaniksi
Lue lisää
Case
17.05.2016
VAAO: Yksi sivusto – tuhansia käyttäjiä
Lue lisää
Case
03.02.2016
Hella: Bermuda toi valoa sisävalaisinbrändiin
Lue lisää
Case
03.02.2016
Skanska Luminary: Brändi ensin, monttu sitten
Lue lisää
Case
03.02.2016
Savox: Kypärä tulevaisuuden taistelijalle
Lue lisää
Case
03.02.2016
ISS-palvelut: Duunihoroskooppi
Lue lisää