Poikkeuksellisesta palvelun laadustaan tunnettu ISS Palvelut haluaa olla läsnä myös tämän päivän medioissa, kuten Facebookissa. Halusimme yhdessä ISS:n kanssa kasvattaa valtakunnallisesti tietoisuutta yrityksen osaamisen laajuudesta ja asiakaslähtöisyydestä – pientä silmäkulman pilkettä unohtamatta.
Loimme Facebook-testin, jolla saimme selville miltei 15 000 ihmisen Duunihoroskoopit. Tähtimerkkinsä testanneista joka kolmas myös jakoi kampanjaviestiämme eteenpäin ystävilleen, synnyttäen samalla onnistuneen viraaliefektin.
Kaiken kaikkiaan ISS Palveluiden korostama viesti monialaisen työn merkityksestä sekä tinkimättömästä asenteesta tavoitti 350 000 suomalaista, yltäen yhdeksi syksyn 2014 some-ilmiöistä Suomessa.