Webcast | 16.10.2019


”Myös B2B-tuotteella pitää olla vahva tarina ja lupaus, joka herättää ja puhuttaa yleisöä. Tuotekehitykseen voidaan käyttää jopa vuosia aikaa, joten myös tuotteen markkinoille vientikin kannattaa suunnitella hyvin.”

Käsikirjoitus onnistuneeseen tuotelanseeraukseen

Ennen kuin uusi tuote astuu lanseerauksen parrasvaloihin, se vilkaisee peiliin useamman kerran miettimään, ollako vaiko eikö olla. Miltä näytän, erotunko joukosta, osaanko ratkaista oikeat ongelmat? Hallitsenko dialogin ja ovatko lavasteet kunnossa?

Jotta tuote tuntee roolinsa ja tietää, keitä yleisön joukossa on, se tarvitsee harjoitteluunsa taustajoukoiksi tuotekehitystä, myyntiä ja markkinointia. Siten tuotelanseerauksen tulos on paras mahdollinen – sali on täynnä ja seisovat aplodit varmat.


Webinaaristamme saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  • Milloin tuote on valmis lanseerattavaksi ja mitä onnistunut tuotelanseeraus edellyttää?
  • Millainen on hyvä markkinoille viennin prosessi?
  • Mitä uusia keinoja meillä on tuotteen tai palvelun lanseeraamiseen?
  • Millä herätämme asiakkaiden kiinnostuksen ja saamme myynnin käyntiin?
  • Mikä on kumppani- ja jälleenmyyntikanavien rooli ja miten yhteistyötä voisi parantaa?

Katso tästä maksuton webinaaritallenne (julkaistu 5.11.2019):

Lataa esitysmateriaali

Webinaarin teema 1:
Renkaat digitalisoituu – Uuden innovaation kehittäminen ja lanseeraus
Toni Silfverberg, Markkinointijohtaja, Nokian Raskaat Renkaat
(Elokuu 2021 lähtien: VP, Markkinointi. ja myyntijohtaja, Sandivik, Surface Drilling division)

Webinaarin teema 2:
Tuotelanseerauksen X askelta – näin se tehdään
Mika Kihlakaski, Strategiajohtaja, Bermuda
Brändien ja varsinkin digitaalisen markkinoinnin kanssa peuhaamista ja B2B -tarinoiden rakentamista vuodesta 1995.

Onko sinun yrityksessä tiedossa lanseeraus tai muu kampanja?

Vaikka kampanjan tai lanseerauksen on tärkeää erottua massasta kirkkaana ja kiinnostavana kokonaisuutena, seuraa suunnitteluprosessi usein samankaltaisia askeleita parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Kun perusta on kohdillaan, jää luoville ideoille enemmän tilaa ja liikkumavaraa.

Viimeisimmät artikkelit

Saara Airaksinen

Ihmiset

Saara Airaksinen
Lue lisää

B2B-markkinoinnin uusi aika alkaa!

Uutiset

03.01.2023

B2B-markkinoinnin uusi aika alkaa!
Lue lisää

Milloin olet katsonut digikanaviesi pinnan alle?

Blogi

22.11.2022

Milloin olet katsonut digikanaviesi pinnan alle?
Lue lisää

Ville Toimela

Ihmiset

22.11.2022

Ville Toimela
Lue lisää

Brändi pukeutuu juhlaan

Case

22.11.2022

Brändi pukeutuu juhlaan
Lue lisää

Me emme luo työnantajamielikuvia

Blogi

02.11.2022

Me emme luo työnantajamielikuvia
Lue lisää

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä

Case

02.11.2022

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä
Lue lisää

Kuulostaako yrityksesi karhealta vai lempeältä?

Blogi

26.10.2022

Kuulostaako yrityksesi karhealta vai lempeältä?
Lue lisää

Uudet puitteet hybridityölle

Blogi

17.10.2022

Uudet puitteet hybridityölle
Lue lisää

Viimeinen päivä bermudiaanina

Blogi

23.09.2022

Viimeinen päivä bermudiaanina
Lue lisää

Open Studios avaa Bermudan ovet 4.10.

Uutiset

20.09.2022

Open Studios avaa Bermudan ovet 4.10.
Lue lisää

Kasvua, muutosta ja nimitysuutisia

Uutiset

25.08.2022

Kasvua, muutosta ja nimitysuutisia
Lue lisää