Bermuda Shorts -podcast

Lyhyitä kuunnelmia markkinoinnista.

Mistä luovuutta ammennetaan uudelleen ja uudelleen, ja miten puolivalmiista ideoista tehdään kirkkaita suuntaviivoja markkinointistrategian tueksi? Entä onko sillä tone of voicella oikeasti väliä, kun ollaan kiillottamassa brändin ulkomuotoa?

Bermuda Shorts -podcastissa käsittelemme markkinoinnin johtamisen teemoja yhdessä vaihtuvien vieraiden kanssa. Kohteena ovat tämän päivän kuumimmat markkinoinnin aiheet, ja siksi jalkaan on vedetty viilentävät bermuda-shortsit: business-käytössä asialliset, mutta silti viihtymistä mielessä pitäen sopivan rennot. Mukaan on pakattu tietenkin myös korkea jargon-suojakerroin.

Tervetuloa mukaan!

Kuuntele podcastit

Jakso 2.
Kuka puhuu, kenelle ja miksi? Haussa käänteentekevä tone of voice

Tässä podcast-jaksossa ihmettelemme tone of voicen luomisprosesseja Bermudan copywriterin Oona Kujalan kanssa. Juontajamme Pinja kuljettaa keskustelua yrityksen äänensävyn taustoista aina tone of voicen strategisiin tavoitteisiin asti.

Jakso 2.

Kuka puhuu, kenelle ja miksi? Haussa käänteentekevä tone of voice

Tässä podcast-jaksossa ihmettelemme tone of voicen luomisprosesseja Bermudan copywriterin Oona Kujalan kanssa. Juontajamme Pinja kuljettaa keskustelua yrityksen äänensävyn taustoista aina tone of voicen strategisiin tavoitteisiin asti.

Jakso 1.

Käsissä langat, palapelin palat ja pallo – vai miten se markkinoinnin johtaminen menikään?

Bermuda Shorts -podcastin ensimmäisessä jaksossa markkinoinnin johtamisen saloja valottaa Sini Norta, Workspacen toimitusjohtaja. Juontajamme Pinja Hännisen marssituksessa syynin kohteena ovat niin johtamisen tavalliset kompastuskivet kuin asiakasarvon tarjoaminenkin.

Uusia jaksoja tulossa pian!

Sillä välin lisää ajankohtaista sisältöä markkinoinnista ja (työ)elämästä löydät Bermudan blogista.