Yhdistyimme 3.1.2023 Aava & Bangin kanssa, minkä myötä Markkinointitoimisto Bermuda on nyt Aava & Bang. Yhdistymisen myötä yrityksen liikevaihto on noin 6 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 80 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista Helsingissä, Jyväskylässä ja Tampereella.

Tavoitteenaamme on rakentaa Suomen parasta markkinointitoimistoa asiakkailleen. Jaamme myös kunnianhimoiset tavoitteet työntekijäkokemuksen saralla, sillä haluamme olla Euroopan parhaiden työpaikkojen joukossa vuoteen 2024 mennessä.

Jyväskylä – Tampere – Helsinki – 

Tampereen asiantuntijat esittäytyvät:

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@bang.fi

Jarkko Caven
Partner050 527 4849
Mika Kihlakaski
Partner, johtava strategi040 7710 204
Tommi Sani
Partner, vastaava tuottaja/ohjaaja040 517 1650
Juha Tyrni
Johtaja, markkinointiteknologiat040 575 3857
Sanna Männistö
Asiakaspäällikkö050 380 2537
Sanni Kivipelto
Asiakaspäällikkö050 590 9163
Tuire Hanninen
Asiakaspäällikkö040 522 7521
Maiju Ylikoski
Strateginen suunnittelija
Marko Vilkman
Suunnittelujohtaja
Anne Niemi
Strateginen suunnittelija
Pinja Hänninen
Strateginen suunnittelija
Heikki Hujala
Luova johtaja
Timo Tuomola
Copywriter
Saara Airaksinen
Copywriter
Erika Laitinen
Digimarkkinoinnin asiantuntija
(äitiys­­lomalla)
Heidi Wikholm
Strateginen suunnittelija
(opintovapaalla)
Joona Valkeala
Copywriter
Petteri Laakso
Konseptisuunnittelija
Miiro Paananen
Web developer
Ella Vilen
Web developer
Ville Toimela
Web developer
Sami Partanen
Partner, johtava AD
Katja Uvarova
Art director
Tiia Heikkinen
Graafinen suunnittelija
Rebekka Orbinski
Graafinen suunnittelija
Jatta Miettinen
Graafinen suunnittelija
Annika De Kooter
Graafinen suunnittelija
Janika Keskitalo
Graafinen suunnittelija

Bermudan filosofia

Bermudasta tulee useimmiten mieleen Bermudan kolmio ja siellä tapahtuvat myyttiset ilmiöt sekä bermuda-shortsit. Mitä tekemistä niillä on toimintamme kanssa?

Toimintatapaamme kuvaa kolmio, jonka kärjissä ovat markkinointi, myynti ja palvelu. Mikään näistä ei pärjää yksinään. Markkinointi on turhaa, ellei se konvertoidu myynniksi. Jos ei palvelu ole kunnossa, sitä on turha yrittää myydä. Ja hyvä palvelu on parasta markkinointia. Näiden kolmen pitää puhua samaa tarinaa. Ja tuo tarina on yrityksen idea, eli merkitys – miksi yritys on olemassa.

Hyvä tarina on tunteisiin vetoava, yllättävä ja mieliinjäävä. Bermudan kolmiossa ei tapahdu tilastojen mukaan normaalia enempää onnettomuuksia saati katoamisia, kun otetaan alueen koko ja aktiivinen liikenne huomioon. Mutta Bermudan kolmion maine elää vahvassa. Miksi? Sillä on erottumistekijä, tarina.

Yllättävät katoamiset vetoavat tunteisiin ja niiden selittämättömyys on mieliinjäävää.
Meidän tehtävämme on löytää sinun tarinasi. Ja pistää toimintasi kertomaan sitä terävöitettynä yhtenäisellä kielellä. Siten erotut ja vakuutat.

Bermuda-shortseja ei kehitetty rantakäyttöön. Ne ovat business-vaate. Trooppisiin olosuhteisiin tarvittiin virka-ajaksi kokopukua miellyttävämpi hyväksyttävä asu, joten kehitettiin tuo ilmavuudessaan ihmisystävällisempi kuosi.

Tämä kuvaa meidänkin henkeämme. Täällä on ihmisiä töissä – ja täällä tehdään ratkaisuja ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Suosimme suoraviivaisia konstailemattomia ratkaisuja sen sijaan, että hikoillaan tavan vuoksi. Emme kekkaloi kovat kaulassa ja yritä vakuuttaa sinua epäoleellisuuksilla. Annamme osaamisemme puhua. Ja kohtelemme sinua arvostaen. Meille ei asiakas, eikä hänen asiakkaansa, ole kasvoton yritys. Kunnioitamme rohkeutta ja uskallamme haastaa. Joskus pitää saksia puntit pois, että todellinen karva paljastuu.

Edellämainitut, kuten kaikki muutkin periaatteemme tähtäävät siihen, että kaikkien osapuolten toiminta olisi mahdollisimman rentoa ja vaivatonta. Mutta huippulaadusta emme tingi.