Blogi | 22.11.2022

Digimarkkinoijasta voi tuntua joskus siltä, että tähystää yksin ääretöntä ulappaa, vailla suuntaa ja päämäärää, tietämättömänä siitä ovatko tehdyt toimenpiteet vaikuttavia vai eivät, eteneekö matka vai otammeko taka-askeleita.

Digiluotain bermuda

Epätietoisuuden lisäksi arki on täynnä häiriötekijöitä, jotka ovat omiaan hämärtämään ja vääristämään kokonaiskuvaa eri alustojen tilanteesta. Ajanpuute on usein läsnä meidän kaikkien arjessa. Rutiinit ja tottumukset voivat auttaa hallitsemaan ajanpuutetta, mutta pidemmän päälle näkyvät lopputuloksessa ja pahimmillaan heikentävät markkinoinnin tehoa ja viestin purevuutta. Testailu ja kokeilu ilman mittareita ja tulosten analyysia aiheuttaa epätasaista, lyhytjänteistä viestintää ja haittaa tulosten tulkintaa. Testaamisen ja uuden kokeilun puute taas jämähtämistä ja kehityksen taittumista.

Oma tapa toimia ja tulkita tuloksia kannattaakin aika ajoin tuoreuttaa, tarkistaa sijainti ja suunta.

Kiinnostaisiko kuulla toinen mielipide omasta tekemisestä sekä ulkopuolisen analyysi sekä parannusehdotukset ja käytössä olevien kanavien uusimmat mahdollisuudet? Kun tiedossa on selkeä lista kehitettävistä asioista, sekä käytössä olevat työkalut valituissa kanavissa, saadaan digimarkkinoinnin panostuksille paras tuotto ja suunta kehitykselle.

Tähän ajatusmaailmaan ja tarpeeseen olemme suunnitelleet digimarkkinoijan sparraustyökalun, tiiviin Digiluotain-tuotteen, joka sisältää asiantuntijamme tekemän katsauksen digikanavien pinnan alle. Käymme läpi kanavakohtaiset analytiikat, mainonnan tunnusluvut sekä havainnoimme sisällöt ja peilaamme niitä tavoitteisiinne. Katsastamme myös verkkosivuston liikenteen lähteet ja arvioimme digikanavista ohjatun kävijän käyttäytymistä sekä konvertoitumista kohdesivulla. Tämän pohjalta laadimme raporttimuotoon selväsanaisen analyysin ja listan kehityskohteista, jonka esittelemme kohta kohdalta läpi ja jonka saatte tämän jälkeen työkaluksi omien digikanavienne toimintakyvyn parantamiseen.

Digiluotaimen sisällössä ei itse asiassa ole meille mitään ihmeellistä tai erikoista – päinvastoin. Se on osa normaalia prosessiamme, ja teemmekin vastaavia katsauksia, analyyseja ja yhteenvetoja asiakkaillemme jatkuvasti. Olemme nähneet, miten asiat selkiintyvät ja tavoitteet kirkastuvat pienellä avulla ja asiantuntijan taustoituksella. Tästä syystä haluamme tarjota asiantuntijoidemme palveluja myös kevyemmällä otteella, helposti tilattavan täsmätuotteen muodossa.

Digiluotaimella olet taas oikealla kurssilla, vältät karikot ja varmistat matkasi suotuisan jatkumisen tietoverkkojen aalloilla. Tutustu tarkemmin Digiluotaimen sisältöihin, täytä taustakartoitus ja laita meidät töihin!

Digiluotain, 1500 eur + alv​​

Palvelu sisältää:
• Taustakysely
• Digikanavien sekä sivustodatan katselmointi ja analyysi
• Yhteenveto ja suositukset näkyvyyden kasvattamiseksi

Viimeisimmät artikkelit

Saara Airaksinen

Ihmiset

Saara Airaksinen
Lue lisää

B2B-markkinoinnin uusi aika alkaa!

Uutiset

03.01.2023

B2B-markkinoinnin uusi aika alkaa!
Lue lisää

Ville Toimela

Ihmiset

03.01.2023

Ville Toimela
Lue lisää

Brändi pukeutuu juhlaan

Case

03.01.2023

Brändi pukeutuu juhlaan
Lue lisää

Me emme luo työnantajamielikuvia

Blogi

02.11.2022

Me emme luo työnantajamielikuvia
Lue lisää

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä

Case

02.11.2022

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä
Lue lisää

Kuulostaako yrityksesi karhealta vai lempeältä?

Blogi

26.10.2022

Kuulostaako yrityksesi karhealta vai lempeältä?
Lue lisää

Uudet puitteet hybridityölle

Blogi

17.10.2022

Uudet puitteet hybridityölle
Lue lisää

Viimeinen päivä bermudiaanina

Blogi

23.09.2022

Viimeinen päivä bermudiaanina
Lue lisää

Open Studios avaa Bermudan ovet 4.10.

Uutiset

20.09.2022

Open Studios avaa Bermudan ovet 4.10.
Lue lisää

Kasvua, muutosta ja nimitysuutisia

Uutiset

25.08.2022

Kasvua, muutosta ja nimitysuutisia
Lue lisää

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus

Case

25.08.2022

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus
Lue lisää