Bermuda on kasvanut pääosin tunnistamalla nuoria potentiaalisia kykyjä, joilla ei välttämättä ole alan työkokemusta lainkaan. Kun asiakaspäälliköä etsiessä tällä kertaa haluttiin korostaa kokemuksen merkitystä, aiheuttikin viimeisen pohdinnan se, löytyykö Bermudalta tarpeeksi isot saappaat – ei se, onko niille löytynyt täyttäjä.

Tuire on ollut markkinoinnin kanssa tekemisissä jo silloin, kun leikkaa ja liimaa -mainos tarkoitti ihan oikeita saksia. Kun työuraa on takana toistakymmentä vuotta mainostoimistossa ja tätä ennen vielä pidempi pätkä Keskolla mm. tiimivastaavana ja myymälämarkkinoinnin parissa, on vähintäänkin selvää, että Tuire tietää mistä markkinointitoimiston arjessa on kysymys.
Mutta mistä Tuire sitten ammentaa edelleen inspiraatiota etsiä alalla uusia haasteita?
Tuire itse kertoo, että alan muuttuessa uuden oppiminen ja uudet mahdollisuudet pitävät virkeänä. Bermudalla häntä kiinnostavat laaja-alainen osaaminen ja mahdollisuus tarjota asiakkaille mielettömiä juttuja.
Ja nimenomaan asiakkaat ovat Tuirelle elämänvirtaa.
”Tuiresta huokuu välitön ja aito auttamisen halu, mitä asiakaspalvelu parhaimmillaan mielestäni on”, ylistää tiimikaveri Maiju.
Aitous ja välittömyys ovat tekijöitä, jotka Tuiresta huokuvat jo ensikohtaamisella. Eivätkä vain ensikohtaamisella, sillä Tuirelle tärkeintä asiakkaidenkin kanssa on pysyvyys. Pitkät luottamussuhteet ovat parhaimmillaan henkinen voimavara molemmin puolin.
”Tuire on todella kovan luokan ammattilainen. Hänellä on mahtava persoonallisuus ja vilpitön halu tarjota asiakkaille ja työkavereille parasta, mitä tarjolla on. Ei sitä voi kuin ihailla!”, kuvaa graafinen suunnittelija Tiia.
Työn ulkopuolella Tuire energisoituu entisestään tanssin ja muun liikunnan parissa. Kädet savessa Tuire on kirjaimellisestikin maaseutumaisemissa, kun talo ja piha tarjoavat askareita ympäri vuoden.