Webcast | 08.01.2020
Hyvä asiakaskokemus syntyy aukottomasta palveluketjusta, jossa heikoin lenkki määrittelee onnistumisen tason.
Asiakaskokemus on uusi musta
Katso webinaaritallenne!
Asiakaskokemus on palvelualojen kuumimpia trendisanoja, joka tuntuu olevan nyt vastaus kaikkeen. Hyvä asiakas- tai palvelukokemus syntyy aukottomasta palveluketjusta, jossa heikoin lenkki määrittelee onnistumisen tason. Mikä tahansa palveluketjun osanen – inhimillinen tai digitaalinen – ratkaisee onnistumisen. Teot ratkaisevat.
Mitä virkaa on sitten enää markkinoinnilla ja viestinnällä? Voidaanko markkinointiosastot lakkauttaa ja markkinointibudjetti siirtää palvelukehitykseen?
Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
- Mistä kaikesta asiakaskokemus loppujen lopuksi muodostuu?
- Mitkä ovat asiakaskokemuksen kriittiset pisteet? Mikä on tärkeää, mikä ei?
- Miten B2B- ja B2C-asiakaskokemus eroavat toisistaan – vai eroavatko mitenkään?
- Mikä rooli markkinoinnilla ja viestinnällä on asiakaskokemuksen kehittämisessä?
- Onko brändi yhtä kuin asiakaskokemus?
Kenelle?
Liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjille, kehitys- ja strategiajohtajille, operatiivisille johtajille, markkinointi- ja myyntijohtajille sekä tuote- ja myyntipäälliköille.
Puheenvuorot ja keskustelijat:
Marketkaupan toimialajohtaja
Mirkka Saikanmäki,
Pirkanmaan Osuuskauppa
Strategi ja muutoksen tekijä
Pekka Rintamäki,
Muutos
Toimitusjohtaja, osakas
Jarkko Caven,
Bermuda
Videokommentaarit
Roope Tähkä, Coxa
Maria Eskelinen, Sisäilmalähetti
Syventävä keskustelu päivän teemoista
moderaattorina Heidi Luukkonen, Bermuda
Kuule ensimmäisenä tulevista webinaareistamme – liity postituslistalle!
Asiakaskokemuksen ammattilaiset

Mirkka Saikanmäki
Marketkaupan toimialajohtaja,
Pirkanmaan Osuuskauppa
Mirkalla on vahva kokemus marketkaupan johtotehtävistä. Liiketoiminnan tuloksellinen kehitystyö ja uusien konseptien luominen on hänelle luontaista. Mirkka on päivittäistavarakaupan moniottelija, joka taitaa sekä markkinoinnin että henkilöstöjohtamisen.
mirkka.saikanmaki(a)sok.fi

Pekka Rintamäki
Strategi ja muutoksen tekijä, Muutos
Pekka on kokenut strategisen viestinnän ja vaikuttamisen ammattilainen. Suorapuheinen, mutta pohjimmiltaan kiltti muutoksen tekijä, joka ei päästä asiakasta kuitenkaan liian helpolla. Liiketoiminnan tulosvastuulliset johtotehtävät ja yrittäjyys ovat kuljettaneet hänet nauttimaan muutoksen tuottamasta voimasta.
pekka.rintamaki(a)muutos.info

Jarkko Caven
Toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Jarkko on yksi Bermudan neljästä perustajasta. Koodaritaustastaan huolimatta tai juuri siksi laaja-alainen ajattelija, merkitysten metsästäjä ja kyseenalaistaja. 20 vuoden kokemus digitaalisesta mediasta on tehnyt Jarkosta alati juurisyitä ja toimivia ratkaisuja etsivän haastajan.
jarkko.caven(a)bermuda.fi
Pirkanmaan Osuuskauppa
Pirkanmaan Osuuskauppa tarkoittaa 203 000 asiakasomistajaa ja 2900 asiakaspalvelijaa. Osuuskauppana tavoitteemme on luoda asiakkaille helpompia hetkiä ja lisätä hyvinvointia. Annamme toimintamme hyödyn asiakasomistajille edullisimpina hintoina, palkitsemisina, ja vastuullisesti rakennetuilla, laadukkailla palveluilla 110 liikepaikassa ja verkossa.
Markkinointitoimisto Bermuda
Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.