Hyvä asiakaskokemus syntyy aukottomasta palveluketjusta, jossa heikoin lenkki määrittelee onnistumisen tason.

Asiakaskokemus on uusi musta

Katso webinaaritallenne!

Asiakaskokemus on palvelualojen kuumimpia trendisanoja, joka tuntuu olevan nyt vastaus kaikkeen. Hyvä asiakas- tai palvelukokemus syntyy aukottomasta palveluketjusta, jossa heikoin lenkki määrittelee onnistumisen tason. Mikä tahansa palveluketjun osanen – inhimillinen tai digitaalinen – ratkaisee onnistumisen. Teot ratkaisevat.

Mitä virkaa on sitten enää markkinoinnilla ja viestinnällä? Voidaanko markkinointiosastot lakkauttaa ja markkinointibudjetti siirtää palvelukehitykseen?

Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  • Mistä kaikesta asiakaskokemus loppujen lopuksi muodostuu?
  • Mitkä ovat asiakaskokemuksen kriittiset pisteet? Mikä on tärkeää, mikä ei?
  • Miten B2B- ja B2C-asiakaskokemus eroavat toisistaan – vai eroavatko mitenkään?
  • Mikä rooli markkinoinnilla ja viestinnällä on asiakaskokemuksen kehittämisessä?
  • Onko brändi yhtä kuin asiakaskokemus?

Kenelle?

Liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjille, kehitys- ja strategiajohtajille, operatiivisille johtajille, markkinointi- ja myyntijohtajille sekä tuote- ja myyntipäälliköille.

Puheenvuorot ja keskustelijat:

Marketkaupan toimialajohtaja
Mirkka Saikanmäki,
Pirkanmaan Osuuskauppa

Strategi ja muutoksen tekijä
Pekka Rintamäki,
Muutos

Toimitusjohtaja, osakas
Jarkko Caven,
Bermuda

Videokommentaarit
Roope Tähkä, Coxa
Maria Eskelinen, Sisäilmalähetti

Syventävä keskustelu päivän teemoista
moderaattorina Heidi Luukkonen, Bermuda

Kuule ensimmäisenä tulevista webinaareistamme – liity postituslistalle!

Asiakaskokemus-webinaari

Asiakaskokemuksen ammattilaiset

Mirkka Saikanmäki, Pirkanmaan Osuukauppa

Mirkka Saikanmäki

Marketkaupan toimialajohtaja,
Pirkanmaan Osuuskauppa

Mirkalla on vahva kokemus marketkaupan johtotehtävistä. Liiketoiminnan tuloksellinen kehitystyö ja uusien konseptien luominen on hänelle luontaista. Mirkka on päivittäistavarakaupan moniottelija, joka taitaa sekä markkinoinnin että henkilöstöjohtamisen.

mirkka.saikanmaki(a)sok.fi

Pekka Rintamäki, Muutos

Pekka Rintamäki

Strategi ja muutoksen tekijä, Muutos

Pekka on kokenut strategisen viestinnän ja vaikuttamisen ammattilainen. Suorapuheinen, mutta pohjimmiltaan kiltti muutoksen tekijä, joka ei päästä asiakasta kuitenkaan liian helpolla. Liiketoiminnan tulosvastuulliset johtotehtävät ja yrittäjyys ovat kuljettaneet hänet nauttimaan muutoksen tuottamasta voimasta.

pekka.rintamaki(a)muutos.info

Jarkko Caven, Bermuda

Jarkko Caven

Toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda

Jarkko on yksi Bermudan neljästä perustajasta. Koodaritaustastaan huolimatta tai juuri siksi laaja-alainen ajattelija, merkitysten metsästäjä ja kyseenalaistaja. 20 vuoden kokemus digitaalisesta mediasta on tehnyt Jarkosta alati juurisyitä ja toimivia ratkaisuja etsivän haastajan.

jarkko.caven(a)bermuda.fi

Pirkanmaan Osuuskauppa

Pirkanmaan Osuuskauppa tarkoittaa 203 000 asiakasomistajaa ja 2900 asiakaspalvelijaa. Osuuskauppana tavoitteemme on luoda asiakkaille helpompia hetkiä ja lisätä hyvinvointia. Annamme toimintamme hyödyn asiakasomistajille edullisimpina hintoina, palkitsemisina, ja vastuullisesti rakennetuilla, laadukkailla palveluilla 110 liikepaikassa ja verkossa.

Markkinointitoimisto Bermuda

Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.

Viimeisimmät artikkelit

Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Ihmiset
13.01.2021
Annika De Kooter
Lue lisää
Rekry
05.01.2021
Haussa strateginen suunnittelija
Lue lisää
Blogi
17.12.2020
Käyttäjäpolkujen suunnittelulla ja testauksella parempia sivustokokemuksia
Lue lisää
Blogi
16.12.2020
Kuinka Google Analytics 4 vaikuttaa sivustoosi?
Lue lisää
Blogi
27.11.2020
Brändipuhelimesta haloo, kuuluuko?
Lue lisää
Blogi
20.11.2020
Lapsen oikeudet ja vähän isänkin
Lue lisää
Ihmiset
17.11.2020
Sanni Kivipelto
Lue lisää
Blogi
09.11.2020
B2B-jälleenmyynti, parisuhde ja partnerikokemus
Lue lisää
Webcast
05.11.2020
Huono jälleenmyyjäkokemus kasvun jarruna
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää