Luettavissa 2 minuutissa

Bermudan ja Inspiration aamiaistilaisuus tarjoaa lihaa asiakasdatan ympärille

60 % suomalaisista käy vuosittain mökillä ja 40 % vierailee ulkomailla. Mutta tiedätkö, mitä juuri sinun asiakkaasi tekivät viime kesänä? Syyskuun 8. päivänä kolme yritystä kertoo, miten asiakastieto muutetaan asiakasymmärryksen kautta vaikuttaviksi toimenpiteiksi ja kasvuksi.

Digitoimisto Bermuda ja asiakkuuskokemuksen asiantuntija Inspiratio kohtasivat toisensa henkilöstöalan asiantuntijayritys HR4:n verkkosivu-uudistuksen ja markkinoinnin automaatioprojektin yhteydessä. Yritysten osaamisalueet täydensivät hankkeessa sujuvasti toisiaan ja markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys kulkevat muutenkin käsi kädessä. Niinpä tuntui luontevalta pitää yhdessä aamiaistilaisuus, jossa case-esimerkin kertoo yhteinen asiakas HR4.

Aamiaisella suomalaisista nauttii puuroa 36 % ja muroja 18 %. Mutta tilasto on vain tilasto, kun halutaan luoda maaliin osuvaa ja kohdennettua markkinointia. Todellinen asiakkaan tunteminen lähtee kohdennetun datan keräämisestä ja sen muuttamisesta aidoksi ymmärrykseksi. Aamiaistilaisuuden osapuolten puheenvuoroissa onkin selkeä kuljetus: Datasta ymmärrykseen (Inspiratio), Ymmärryksestä vaikuttavuuteen (Bermuda) ja Vaikuttavuudesta tulokseen (HR4).

”Dataa keräävät kaikki, mutta miten se muutetaan tuloksiksi?”, heittää ilmaan Bermudan osuuden vetävä konseptisuunnittelija Sami Nieminen. ”Kun eri lähteistä peräisin oleva asiakastieto yhdistetään ja sitä analysoi joukko eri alojen osaajia, alkaa data saada lihaa luiden ympärille.”

Tilaisuus järjestetään Helsingissä Cafe Köketissä, Aleksanterinkatu 28. Jos haluat aloittaa torstaisi asiakasymmärrystä vahvistavalla aamiaisella, ilmoittaudu mukaan täällä.

Viimeisimmät artikkelit

Podcast
01.12.2021
Jakso 3: Markkinointibudjettimme pienenee, mikä avuksi?
Lue lisää
Case
09.11.2021
FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää
Rekry
01.11.2021
Etsimme WordPress-kehittäjiä
Lue lisää
Podcast
20.10.2021
Jakso 2: Kuka puhuu, kenelle ja miksi? Haussa käänteentekevä tone of voice
Lue lisää
Podcast
05.10.2021
Jakso 1. Käsissä langat, palapelin palat ja pallo – vai miten se markkinoinnin johtaminen menikään?
Lue lisää
Ihmiset
03.09.2021
Miiro Paananen
Lue lisää
Blogi
30.08.2021
Kasvamme kasvattaaksemme
Lue lisää
Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Pinja Hänninen
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Erika Lindström
Lue lisää
Blogi
14.05.2021
Miten käy mainostajien kun keksipurkki tyhjenee?
Lue lisää
Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää