Luettavissa 2 minuutissa

Bermudan ja Inspiration aamiaistilaisuus tarjoaa lihaa asiakasdatan ympärille

60 % suomalaisista käy vuosittain mökillä ja 40 % vierailee ulkomailla. Mutta tiedätkö, mitä juuri sinun asiakkaasi tekivät viime kesänä? Syyskuun 8. päivänä kolme yritystä kertoo, miten asiakastieto muutetaan asiakasymmärryksen kautta vaikuttaviksi toimenpiteiksi ja kasvuksi.

Digitoimisto Bermuda ja asiakkuuskokemuksen asiantuntija Inspiratio kohtasivat toisensa henkilöstöalan asiantuntijayritys HR4:n verkkosivu-uudistuksen ja markkinoinnin automaatioprojektin yhteydessä. Yritysten osaamisalueet täydensivät hankkeessa sujuvasti toisiaan ja markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys kulkevat muutenkin käsi kädessä. Niinpä tuntui luontevalta pitää yhdessä aamiaistilaisuus, jossa case-esimerkin kertoo yhteinen asiakas HR4.

Aamiaisella suomalaisista nauttii puuroa 36 % ja muroja 18 %. Mutta tilasto on vain tilasto, kun halutaan luoda maaliin osuvaa ja kohdennettua markkinointia. Todellinen asiakkaan tunteminen lähtee kohdennetun datan keräämisestä ja sen muuttamisesta aidoksi ymmärrykseksi. Aamiaistilaisuuden osapuolten puheenvuoroissa onkin selkeä kuljetus: Datasta ymmärrykseen (Inspiratio), Ymmärryksestä vaikuttavuuteen (Bermuda) ja Vaikuttavuudesta tulokseen (HR4).

”Dataa keräävät kaikki, mutta miten se muutetaan tuloksiksi?”, heittää ilmaan Bermudan osuuden vetävä konseptisuunnittelija Sami Nieminen. ”Kun eri lähteistä peräisin oleva asiakastieto yhdistetään ja sitä analysoi joukko eri alojen osaajia, alkaa data saada lihaa luiden ympärille.”

Tilaisuus järjestetään Helsingissä Cafe Köketissä, Aleksanterinkatu 28. Jos haluat aloittaa torstaisi asiakasymmärrystä vahvistavalla aamiaisella, ilmoittaudu mukaan täällä.

Viimeisimmät artikkelit

Ihmiset
13.01.2021
Annika De Kooter
Lue lisää
Rekry
05.01.2021
Haussa strateginen suunnittelija
Lue lisää
Blogi
17.12.2020
Käyttäjäpolkujen suunnittelulla ja testauksella parempia sivustokokemuksia
Lue lisää
Blogi
16.12.2020
Kuinka Google Analytics 4 vaikuttaa sivustoosi?
Lue lisää
Blogi
27.11.2020
Brändipuhelimesta haloo, kuuluuko?
Lue lisää
Blogi
20.11.2020
Lapsen oikeudet ja vähän isänkin
Lue lisää
Ihmiset
17.11.2020
Sanni Kivipelto
Lue lisää
Blogi
09.11.2020
B2B-jälleenmyynti, parisuhde ja partnerikokemus
Lue lisää
Webcast
05.11.2020
Huono jälleenmyyjäkokemus kasvun jarruna
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Blogi
19.10.2020
Käytettävyyttä käyttäjän ehdoilla
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää