Uutiset | 10.08.2016

60 % suomalaisista käy vuosittain mökillä ja 40 % vierailee ulkomailla. Mutta tiedätkö, mitä juuri sinun asiakkaasi tekivät viime kesänä? Syyskuun 8. päivänä kolme yritystä kertoo, miten asiakastieto muutetaan asiakasymmärryksen kautta vaikuttaviksi toimenpiteiksi ja kasvuksi.

Digitoimisto Bermuda ja asiakkuuskokemuksen asiantuntija Inspiratio kohtasivat toisensa henkilöstöalan asiantuntijayritys HR4:n verkkosivu-uudistuksen ja markkinoinnin automaatioprojektin yhteydessä. Yritysten osaamisalueet täydensivät hankkeessa sujuvasti toisiaan ja markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys kulkevat muutenkin käsi kädessä. Niinpä tuntui luontevalta pitää yhdessä aamiaistilaisuus, jossa case-esimerkin kertoo yhteinen asiakas HR4.

Aamiaisella suomalaisista nauttii puuroa 36 % ja muroja 18 %. Mutta tilasto on vain tilasto, kun halutaan luoda maaliin osuvaa ja kohdennettua markkinointia. Todellinen asiakkaan tunteminen lähtee kohdennetun datan keräämisestä ja sen muuttamisesta aidoksi ymmärrykseksi. Aamiaistilaisuuden osapuolten puheenvuoroissa onkin selkeä kuljetus: Datasta ymmärrykseen (Inspiratio), Ymmärryksestä vaikuttavuuteen (Bermuda) ja Vaikuttavuudesta tulokseen (HR4).

”Dataa keräävät kaikki, mutta miten se muutetaan tuloksiksi?”, heittää ilmaan Bermudan osuuden vetävä konseptisuunnittelija Sami Nieminen. ”Kun eri lähteistä peräisin oleva asiakastieto yhdistetään ja sitä analysoi joukko eri alojen osaajia, alkaa data saada lihaa luiden ympärille.”

Tilaisuus järjestetään Helsingissä Cafe Köketissä, Aleksanterinkatu 28. Jos haluat aloittaa torstaisi asiakasymmärrystä vahvistavalla aamiaisella, ilmoittaudu mukaan täällä.

Viimeisimmät artikkelit

B2B-markkinoinnin uusi aika alkaa!

Uutiset

15.12.2022

B2B-markkinoinnin uusi aika alkaa!
Lue lisää

Milloin olet katsonut digikanaviesi pinnan alle?

Blogi

22.11.2022

Milloin olet katsonut digikanaviesi pinnan alle?
Lue lisää

Ville Toimela

Ihmiset

22.11.2022

Ville Toimela
Lue lisää

Brändi pukeutuu juhlaan

Case

22.11.2022

Brändi pukeutuu juhlaan
Lue lisää

Me emme luo työnantajamielikuvia

Blogi

02.11.2022

Me emme luo työnantajamielikuvia
Lue lisää

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä

Blogi

02.11.2022

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä
Lue lisää

Kuulostaako yrityksesi karhealta vai lempeältä?

Blogi

26.10.2022

Kuulostaako yrityksesi karhealta vai lempeältä?
Lue lisää

Uudet puitteet hybridityölle

Blogi

17.10.2022

Uudet puitteet hybridityölle
Lue lisää

Miika Korppi

Ihmiset

17.10.2022

Miika Korppi
Lue lisää

Etsimme WordPress-kehittäjiä

Rekry

27.09.2022

Etsimme WordPress-kehittäjiä
Lue lisää

Viimeinen päivä bermudiaanina

Blogi

23.09.2022

Viimeinen päivä bermudiaanina
Lue lisää

Open Studios avaa Bermudan ovet 4.10.

Uutiset

20.09.2022

Open Studios avaa Bermudan ovet 4.10.
Lue lisää