Luettavissa 2 minuutissa

Bermudan ja Inspiration aamiaistilaisuus tarjoaa lihaa asiakasdatan ympärille

60 % suomalaisista käy vuosittain mökillä ja 40 % vierailee ulkomailla. Mutta tiedätkö, mitä juuri sinun asiakkaasi tekivät viime kesänä? Syyskuun 8. päivänä kolme yritystä kertoo, miten asiakastieto muutetaan asiakasymmärryksen kautta vaikuttaviksi toimenpiteiksi ja kasvuksi.

Digitoimisto Bermuda ja asiakkuuskokemuksen asiantuntija Inspiratio kohtasivat toisensa henkilöstöalan asiantuntijayritys HR4:n verkkosivu-uudistuksen ja markkinoinnin automaatioprojektin yhteydessä. Yritysten osaamisalueet täydensivät hankkeessa sujuvasti toisiaan ja markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys kulkevat muutenkin käsi kädessä. Niinpä tuntui luontevalta pitää yhdessä aamiaistilaisuus, jossa case-esimerkin kertoo yhteinen asiakas HR4.

Aamiaisella suomalaisista nauttii puuroa 36 % ja muroja 18 %. Mutta tilasto on vain tilasto, kun halutaan luoda maaliin osuvaa ja kohdennettua markkinointia. Todellinen asiakkaan tunteminen lähtee kohdennetun datan keräämisestä ja sen muuttamisesta aidoksi ymmärrykseksi. Aamiaistilaisuuden osapuolten puheenvuoroissa onkin selkeä kuljetus: Datasta ymmärrykseen (Inspiratio), Ymmärryksestä vaikuttavuuteen (Bermuda) ja Vaikuttavuudesta tulokseen (HR4).

”Dataa keräävät kaikki, mutta miten se muutetaan tuloksiksi?”, heittää ilmaan Bermudan osuuden vetävä konseptisuunnittelija Sami Nieminen. ”Kun eri lähteistä peräisin oleva asiakastieto yhdistetään ja sitä analysoi joukko eri alojen osaajia, alkaa data saada lihaa luiden ympärille.”

Tilaisuus järjestetään Helsingissä Cafe Köketissä, Aleksanterinkatu 28. Jos haluat aloittaa torstaisi asiakasymmärrystä vahvistavalla aamiaisella, ilmoittaudu mukaan täällä.

Viimeisimmät artikkelit

Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Pinja Hänninen
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Erika Lindström
Lue lisää
Blogi
14.05.2021
Miten käy mainostajien kun keksipurkki tyhjenee?
Lue lisää
Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää
Blogi
06.04.2021
Kansainvälistyvän yrityksen verkkosivuston muutos – ota nämä huomioon
Lue lisää
Blogi
29.03.2021
Mitä tehdä sivustolle, kun Suomen markkinat jäävät liian pieneksi?
Lue lisää
Webcast
19.03.2021
Kun Suomi ei riitä! -webinaari
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Ihmiset
13.01.2021
Annika De Kooter
Lue lisää