Kumppaniverkostosi pitäisi tuntea portfoliosi etu- ja takaperin, mutta lähes poikkeuksetta partnerin pöydällä on paljon muutakin ja sitä myydään, mikä helpoiten kaupaksi menee. Kaikki maailman kiiltävät neliväriesitteet eivät korvaa jaettua innostusta, ratkaisuhalua ja vahvaa brändiä, jonka takana seistä.

Jälleenmyyjät, nuo brändin suurlähettiläät 

Talon omia myyjiä perehdytetään, koulutetaan ja sparrataan, mutta jälleenmyyjä (partner, dealer, distributor, reseller, you name it) maailman äärissä on samaan aikaan brändiviestin tärkein välittäjä, asiakaskokemuksen vaalija ja autuaan pihalla. 

Ei ole tavatonta, että valtaosa varsinkin kansainvälisesti toimivien yrityksien myynnistä tapahtuu jälleenmyyjien tai kumppaniverkostojen kautta. Silti usein ei ole laadittu kunnon strategiaa tai kumppaniohjelmaa sille, miten tätä elintärkeää verkostoa hoivataan ja kannustetaan. 

Korjaa brändin rikkinäiset puhelimet

Keskinäinen luottamus rakennetaan haastavana etäaikanakin uusilla ideoilla, osaamisen jakamisella ja jatkuvalla vuorovaikutuksella. Mutta miten? Miten pitää huolta siitä, että brändi säilyy eheänä läpi koko ketjun? Mistä löytyy yhteisen kasvun elementit? Siihen haemme ideoita tässä webinaarissa!

Tule seuraamaan webinaariamme torstaina 26.11. klo 11.00.
Webinaari on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 24.11. mennessä!

Jalleenmyyjakokemus-webinaari

Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  • Ulkoistetusta myyntiyksiköstä aidoksi kumppaniksi – miten siihen päästään?
  • Mistä jälleenmyyjäkokemus koostuu ja miten sitä voi kehittää?
  • Partner-viestinnän kohtaamispisteet – uutiskirjeet, extranet. Mitä muuta ja mitä uutta?
  • Mitä jälleenmyyjät odottavat päämieheltä?
  • Miten välttää rikkinäiset puhelimet ja luoda yhteinen missio?
  • Ole suunnannäyttäjä – tarjoa eväät ja edellytykset jälleenmyyjien onnistumisen tueksi

Kenelle?

Myyntipäälliköille ja partnermyynnin parissa työskenteleville, markkinointipäälliköille sekä tuotepäälliköille. Toivotamme tervetulleiksi myös kentällä toimivat jälleenmyyjät.

Puheenvuorot ja keskustelijat:

Toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Jarkko Caven

Strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Mika Kihlakaski

Videoterveiset:
Marketing Manager, Teknikum Group Ltd
Johanna Valkama

Moderaattorina strateginen suunnittelija Heidi Wikholm

Partner-markkinoinnin asiantuntijat

Jarkko Caven, Bermuda

Jarkko Caven

Toimitusjohtaja,
Markkinointitoimisto Bermuda

Jarkko on yksi Bermudan neljästä perustajasta. Koodaritaustastaan huolimatta tai juuri siksi laaja-alainen ajattelija, merkitysten metsästäjä ja kyseenalaistaja. 20 vuoden kokemus digitaalisesta mediasta on tehnyt Jarkosta alati juurisyitä ja toimivia ratkaisuja etsivän haastajan.

jarkko.caven(a)bermuda.fi

Mika Kihlakaski

Strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda

Brändien ja varsinkin digitaalisen markkinoinnin kanssa peuhaamista ja B2B -tarinoiden rakentamista vuodesta 1995.

mika.kihlakaski(a)bermuda.fi

Markkinointitoimisto Bermuda

Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.

Viimeisimmät artikkelit

Blogi
20.11.2020
Lapsen oikeudet ja vähän isänkin
Lue lisää
Ihmiset
17.11.2020
Sanni Kivipelto
Lue lisää
Blogi
09.11.2020
B2B-jälleenmyynti, parisuhde ja partnerikokemus
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Blogi
19.10.2020
Käytettävyyttä käyttäjän ehdoilla
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
05.10.2020
Mahdoton mahdolliseksi: Kreaten brändin kirkastus oli rosoinen ja rouhea
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Blogi
17.09.2020
10 vuotta eikä ilman suota
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää
Case
30.06.2020
Iloa ja eteenpäin vievää voimaa sivustolle
Lue lisää
Blogi
16.06.2020
Mahdollisuuksia aukeaa, kun kilpailijat vetävät käsijarrusta – Bermudan Koronan aika -kysely
Lue lisää