Webcast | 05.11.2020
Kumppaniverkostosi pitäisi tuntea portfoliosi etu- ja takaperin, mutta lähes poikkeuksetta partnerin pöydällä on paljon muutakin ja sitä myydään, mikä helpoiten kaupaksi menee. Kaikki maailman kiiltävät neliväriesitteet eivät korvaa jaettua innostusta, ratkaisuhalua ja vahvaa brändiä, jonka takana seistä.
Jälleenmyyjät, nuo brändin suurlähettiläät
Talon omia myyjiä perehdytetään, koulutetaan ja sparrataan, mutta jälleenmyyjä (partner, dealer, distributor, reseller, you name it) maailman äärissä on samaan aikaan brändiviestin tärkein välittäjä, asiakaskokemuksen vaalija ja autuaan pihalla.
Ei ole tavatonta, että valtaosa varsinkin kansainvälisesti toimivien yrityksien myynnistä tapahtuu jälleenmyyjien tai kumppaniverkostojen kautta. Silti usein ei ole laadittu kunnon strategiaa tai kumppaniohjelmaa sille, miten tätä elintärkeää verkostoa hoivataan ja kannustetaan.
Korjaa brändin rikkinäiset puhelimet
Keskinäinen luottamus rakennetaan haastavana etäaikanakin uusilla ideoilla, osaamisen jakamisella ja jatkuvalla vuorovaikutuksella. Mutta miten? Miten pitää huolta siitä, että brändi säilyy eheänä läpi koko ketjun? Mistä löytyy yhteisen kasvun elementit? Siihen haemme ideoita tässä webinaarissa!
Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
- Ulkoistetusta myyntiyksiköstä aidoksi kumppaniksi – miten siihen päästään?
- Mistä jälleenmyyjäkokemus koostuu ja miten sitä voi kehittää?
- Partner-viestinnän kohtaamispisteet – uutiskirjeet, extranet. Mitä muuta ja mitä uutta?
- Mitä jälleenmyyjät odottavat päämieheltä?
- Miten välttää rikkinäiset puhelimet ja luoda yhteinen missio?
- Ole suunnannäyttäjä – tarjoa eväät ja edellytykset jälleenmyyjien onnistumisen tueksi
Kenelle?
Myyntipäälliköille ja partnermyynnin parissa työskenteleville, markkinointipäälliköille sekä tuotepäälliköille. Toivotamme tervetulleiksi myös kentällä toimivat jälleenmyyjät.
Puheenvuorot ja keskustelijat:
Toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Jarkko Caven
Strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Mika Kihlakaski
Videoterveiset:
Marketing Manager, Teknikum Group Ltd
Johanna Valkama
Moderaattorina strateginen suunnittelija Heidi Wikholm
Kuule ensimmäisenä tulevista webinaareistamme – liity postituslistalle!
Partner-markkinoinnin asiantuntijat

Jarkko Caven
Toimitusjohtaja,
Markkinointitoimisto Bermuda
Jarkko on yksi Bermudan neljästä perustajasta. Koodaritaustastaan huolimatta tai juuri siksi laaja-alainen ajattelija, merkitysten metsästäjä ja kyseenalaistaja. 20 vuoden kokemus digitaalisesta mediasta on tehnyt Jarkosta alati juurisyitä ja toimivia ratkaisuja etsivän haastajan.
jarkko.caven(a)bermuda.fi

Mika Kihlakaski
Strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Brändien ja varsinkin digitaalisen markkinoinnin kanssa peuhaamista ja B2B -tarinoiden rakentamista vuodesta 1995.
mika.kihlakaski(a)bermuda.fi
Markkinointitoimisto Bermuda
Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.