Kumppaniverkostosi pitäisi tuntea portfoliosi etu- ja takaperin, mutta lähes poikkeuksetta partnerin pöydällä on paljon muutakin ja sitä myydään, mikä helpoiten kaupaksi menee. Kaikki maailman kiiltävät neliväriesitteet eivät korvaa jaettua innostusta, ratkaisuhalua ja vahvaa brändiä, jonka takana seistä.

Lataa esitysmateriaali

Jälleenmyyjät, nuo brändin suurlähettiläät 

Talon omia myyjiä perehdytetään, koulutetaan ja sparrataan, mutta jälleenmyyjä (partner, dealer, distributor, reseller, you name it) maailman äärissä on samaan aikaan brändiviestin tärkein välittäjä, asiakaskokemuksen vaalija ja autuaan pihalla. 

Ei ole tavatonta, että valtaosa varsinkin kansainvälisesti toimivien yrityksien myynnistä tapahtuu jälleenmyyjien tai kumppaniverkostojen kautta. Silti usein ei ole laadittu kunnon strategiaa tai kumppaniohjelmaa sille, miten tätä elintärkeää verkostoa hoivataan ja kannustetaan. 

Korjaa brändin rikkinäiset puhelimet

Keskinäinen luottamus rakennetaan haastavana etäaikanakin uusilla ideoilla, osaamisen jakamisella ja jatkuvalla vuorovaikutuksella. Mutta miten? Miten pitää huolta siitä, että brändi säilyy eheänä läpi koko ketjun? Mistä löytyy yhteisen kasvun elementit? Siihen haemme ideoita tässä webinaarissa!

Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  • Ulkoistetusta myyntiyksiköstä aidoksi kumppaniksi – miten siihen päästään?
  • Mistä jälleenmyyjäkokemus koostuu ja miten sitä voi kehittää?
  • Partner-viestinnän kohtaamispisteet – uutiskirjeet, extranet. Mitä muuta ja mitä uutta?
  • Mitä jälleenmyyjät odottavat päämieheltä?
  • Miten välttää rikkinäiset puhelimet ja luoda yhteinen missio?
  • Ole suunnannäyttäjä – tarjoa eväät ja edellytykset jälleenmyyjien onnistumisen tueksi

Kenelle?

Myyntipäälliköille ja partnermyynnin parissa työskenteleville, markkinointipäälliköille sekä tuotepäälliköille. Toivotamme tervetulleiksi myös kentällä toimivat jälleenmyyjät.

Puheenvuorot ja keskustelijat:

Toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Jarkko Caven

Strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda
Mika Kihlakaski

Videoterveiset:
Marketing Manager, Teknikum Group Ltd
Johanna Valkama

Moderaattorina strateginen suunnittelija Heidi Wikholm

Kuule ensimmäisenä tulevista webinaareistamme – liity postituslistalle!

Partner-markkinoinnin asiantuntijat

Jarkko Caven, Bermuda

Jarkko Caven

Toimitusjohtaja,
Markkinointitoimisto Bermuda

Jarkko on yksi Bermudan neljästä perustajasta. Koodaritaustastaan huolimatta tai juuri siksi laaja-alainen ajattelija, merkitysten metsästäjä ja kyseenalaistaja. 20 vuoden kokemus digitaalisesta mediasta on tehnyt Jarkosta alati juurisyitä ja toimivia ratkaisuja etsivän haastajan.

jarkko.caven(a)bermuda.fi

Mika Kihlakaski

Strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda

Brändien ja varsinkin digitaalisen markkinoinnin kanssa peuhaamista ja B2B -tarinoiden rakentamista vuodesta 1995.

mika.kihlakaski(a)bermuda.fi

Markkinointitoimisto Bermuda

Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.

Viimeisimmät artikkelit

Ihmiset
22.06.2022
Janika Keskitalo
Lue lisää
Rekry
20.06.2022
Etsimme WordPress-kehittäjiä
Lue lisää
Case
10.06.2022
Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja
Lue lisää
Blogi
23.05.2022
Käytätkö Analyticsia? Kävijädatasi saattaa pian kadota
Lue lisää
Case
04.05.2022
AGCO Power: Voimaa muutokseen
Lue lisää
Case
02.05.2022
Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!
Lue lisää
Blogi
02.05.2022
Mitä markkinointitoimistolta halutaan?
Lue lisää
Blogi
19.04.2022
Koodarina markkinointitoimistossa
Lue lisää
Rekry
14.04.2022
Haussa freelance-copywriter
Lue lisää
Case
13.04.2022
Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee
Lue lisää
Webcast
04.04.2022
Markkinointiteknologiat – Mitä apua!?
Lue lisää
Case
29.03.2022
Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset
Lue lisää