Luettavissa 2 minuutissa

Karut naapurit vievät Tommin työt

Syyskuun suorakirjeessä tiedustelimme mitä mainostoimiston tehtävistä koetaan tärkeimmiksi. Vastaukset yllättivät meidät. Esimerkiksi printtityöt muistettiin nostaa useammankin vastaajan toimesta, mutta videotyötä ei sen sijaan juurikaan mainittu. Näkemys mainostoimiston tehtävistä on siis mielestämme osittain vanhentunut.

Etenkin mobiili video on vuoden 2016 nouseva trendi sosiaalisessa mediassa ja markkinoinnissa. Bermuda vahvistaakin nimenomaan video-osastoaan. Tästä konkreettisin esimerkki on Karu Films Oy:n kanssa solmittu yhteistyö.

Videoita tuottava Karu Films Oy on muuttanut tänä vuonna Bermudan naapuriksi ja alivuokralaiseksi. Suureksi kateudeksemme Karun toimisto onkin muotoutunut pikavauhtia omaamme tyylikkäämmäksi, mutta onneksi myös suunniteltu videoyhteistyö naapurin kanssa on päässyt syksyn mittaan täyteen vauhtiin.

”Karu Films on muodostunut korvaamattomaksi avuksi videotuotannoissamme”, kertoo Bermudan luova johtaja Tommi Sani. ”Kun tuotantoon on osaavaa apua, voin itse keskittyä aiempaa enemmän projektien päältä katsomiseen ja ohjaamiseen”.

Karun jälkeä on nähty jo tuottamissamme animaatioissa, TV-spoteissa ja tuote-esittelyissä – niin kuvauksen, editoinnin kuin animoinninkin saralla. Yrityksen tekijäkaarti jakaa bermudamaisen innon tehdä iskevää ja tarinallista jälkeä kunkin tuotannon puitteissa.

”Puhumme samaa kieltä”, toteaa Karu Filmsin kalifi Lauri Kuusela. ”Yhdessä suunnittelemalla pystymme kertomaan asiakkaan tarinan tehokkaasti ja taloudellisesti, ja seinänaapurina oleminen tietysti helpottaa pikapalaverin järjestämistä”.

Esimerkki Bermudan ja Karu Filmsin yhteistyöstä on nähtävissä vaikkapa täällä: youtu.be/ZJccZJS99aM »

Nyt puhuu videokäsikirjoittaja – lue myös: Videon keittiötesti

Viimeisimmät artikkelit

Podcast
01.12.2021
Jakso 3: Markkinointibudjettimme pienenee, mikä avuksi?
Lue lisää
Case
09.11.2021
FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää
Rekry
01.11.2021
Etsimme WordPress-kehittäjiä
Lue lisää
Podcast
20.10.2021
Jakso 2: Kuka puhuu, kenelle ja miksi? Haussa käänteentekevä tone of voice
Lue lisää
Podcast
05.10.2021
Jakso 1. Käsissä langat, palapelin palat ja pallo – vai miten se markkinoinnin johtaminen menikään?
Lue lisää
Ihmiset
03.09.2021
Miiro Paananen
Lue lisää
Blogi
30.08.2021
Kasvamme kasvattaaksemme
Lue lisää
Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Pinja Hänninen
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Erika Lindström
Lue lisää
Blogi
14.05.2021
Miten käy mainostajien kun keksipurkki tyhjenee?
Lue lisää
Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää