Luettavissa 2 minuutissa

Suutareista, lapsista ja kengistä

Perustimme blogin. Siunaa ja varjele! Ja ei, tässä ei merkittävää ole se, että digitaalinen markkinointiyritys perustaa blogin. Oleellinen kysymys on se, että miten ihmeessä se otti neljä vuotta?

On tässä ollut kaikenlaista

Kaikille lie blogin arvo itsessään jo tuttua. Toimivan blogin siis. Sisällöllinen mielipidemarkkinointi on parasta markkinointia. Päivittyvä sisältö on herkkua hakukoneoptimoinnille. Ja niin edelleen. En osaa sanoa monelleko asiakkaallemme olemme blogin tai blogeja perustaneet ja niihin sisältöä tuottaneet. Mutta millä perustelemme sen nolon seikan, että meiltä se kesti todellakin lähes neljä vuotta firman perustamisesta?

Markkinointi on vaikeaa. Mikään ei ole niin vaikeaa markkinointia, kuin itsensä markkinointi. Mitenkäs teillä niiden sisäisten projektien kanssa? Meillä tuppaa jäämään vähän asiakasduunien jalkoihin. Ja tässä on yksi törkeimmistä esimerkeistä siinä, miten pitkään voi kiireisempien varjolla siirtää näinkin yksinkertaista ja pientä omaa kehitysaskelta.

Hirsi omassa silmässä

Tätähän me toki saarnaamme asiakkaillemmekin jatkuvasti. Tehkää te se minkä te osaatte parhaiten. Antakaa meidän tehdä se, minkä me teemme parhaiten.

Miten vaikeaa onkaan tehdä itsestään oma asiakkaansa. Mutta vaikka suutarin mukuloilta ovat puuttuneet jalkineet neljä vuotta, ei koskaan ole myöhäistä parantaa tapojaan. Alleviivaankin, että jos ja kun oma liiketoimintasi kärsii siitä, että tällaiset omat pienet selkeät kehitysaskeleet jäävät tekemättä, niin pyydä toki apua! (Yhteystiedot sivun alalaidassa.)

Mitä on luvassa?

Toki yritämme blogissamme seurata markkinoiden trendejä ja nostaa framille mielenkiintoisia ilmiötä. Mutta etenkin pyrimme kriittisesti arvioimaan totuuksia ylikuumien hittitermien takana. Turhan usein näkee lapsen lipeävän pesuveden mukana. Onko sittenkään järkevää tehdä kaikki, mikä ”kuuluu tehdä”?

Toki aiomme myös raottaa verhoa omiin kulisseihimme. Mitä Bermudassa tapahtuu? Mikä tämä mysteeriryhmä on? Minkälaisia kutkuttavia töitä tällä loihditaan?

No, vannomatta paras. Totuus on, että kukaan ei vielä tiedä mitä tästä syntyy. Mutta heikko se on hiihtää ennen kuin on sukset jalassa. Koitettu on.

Viimeisimmät artikkelit

Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Pinja Hänninen
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Erika Lindström
Lue lisää
Blogi
14.05.2021
Miten käy mainostajien kun keksipurkki tyhjenee?
Lue lisää
Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää
Blogi
06.04.2021
Kansainvälistyvän yrityksen verkkosivuston muutos – ota nämä huomioon
Lue lisää
Blogi
29.03.2021
Mitä tehdä sivustolle, kun Suomen markkinat jäävät liian pieneksi?
Lue lisää
Webcast
19.03.2021
Kun Suomi ei riitä! -webinaari
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Ihmiset
13.01.2021
Annika De Kooter
Lue lisää