Luettavissa minuutissa

Berjantai 19.5. – tiedonjanon sammutusta ja muutenkin

Olemme omaksuneet viikoaikatauluumme tavan, että vuorollaan jokainen opettaa jotain kaikille muille. Tämä on ollut niin mukava ja hyödyllinen käytäntö, että haluamme laajentaa kokeilua työyhteisömme ulkopuolelle.

Pidimme huhtikuulla rennon avointen ovien perjantai-iltapäivän otsikolla ”varaslähtö viikonloppuun”. Täydennämme nyt hyvin alkanutta avointen ovien rutiiniamme tällä tietosisällöllä. Ensimmäinen avoin tapahtuma, jossa sammutamme sekä tiedon- että muuten vaan janoa, on perjantaina 19.5. klo 14-16. Aiheeksi valikoitui pienen gallupin perusteella ”brändäystä vai taktista markkinointia”. Tarjolla on kahdenkin tekijämme näkemystä. Ovatko ne ristiriidassa? Puhuvatko ne samaa asiaa eri kantilta? Kukaan ei vielä tiedä… Mutta tule ja selvitä. Osallistu keskusteluun. Haasta. Äänessä ovat etupäässä strateginen johtajamme Kihlakaski sekä graafinen suunnittelija Judén.

Ilmoittautua voit tästä

Samalla voit tutustua markkinointitoimiston arkeen, joka tunnetusti on juhlaa päivästä riippumatta? Ainakin pääset tutustumaan henkilöihimme, joiden avulla Bermuda elää ja hengittää. Jos osa on jo tuttuja, tutustu niihin muihin. Pikkusuolaista on ja saunakin lämpiää. Osallistu siis Bermudan perjantaihin, eli tuttavallisesti vaan Berjantaihin.

Viimeisimmät artikkelit

Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää
Blogi
06.04.2021
Kansainvälistyvän yrityksen verkkosivuston muutos – ota nämä huomioon
Lue lisää
Blogi
29.03.2021
Mitä tehdä sivustolle, kun Suomen markkinat jäävät liian pieneksi?
Lue lisää
Webcast
19.03.2021
Kun Suomi ei riitä! -webinaari
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Ihmiset
13.01.2021
Annika De Kooter
Lue lisää
Rekry
05.01.2021
Haussa strateginen suunnittelija
Lue lisää
Blogi
17.12.2020
Käyttäjäpolkujen suunnittelulla ja testauksella parempia sivustokokemuksia
Lue lisää
Blogi
16.12.2020
Kuinka Google Analytics 4 vaikuttaa sivustoosi?
Lue lisää
Blogi
27.11.2020
Brändipuhelimesta haloo, kuuluuko?
Lue lisää