Luettavissa minuutissa

Berjantai 19.5. – tiedonjanon sammutusta ja muutenkin

Olemme omaksuneet viikoaikatauluumme tavan, että vuorollaan jokainen opettaa jotain kaikille muille. Tämä on ollut niin mukava ja hyödyllinen käytäntö, että haluamme laajentaa kokeilua työyhteisömme ulkopuolelle.

Pidimme huhtikuulla rennon avointen ovien perjantai-iltapäivän otsikolla ”varaslähtö viikonloppuun”. Täydennämme nyt hyvin alkanutta avointen ovien rutiiniamme tällä tietosisällöllä. Ensimmäinen avoin tapahtuma, jossa sammutamme sekä tiedon- että muuten vaan janoa, on perjantaina 19.5. klo 14-16. Aiheeksi valikoitui pienen gallupin perusteella ”brändäystä vai taktista markkinointia”. Tarjolla on kahdenkin tekijämme näkemystä. Ovatko ne ristiriidassa? Puhuvatko ne samaa asiaa eri kantilta? Kukaan ei vielä tiedä… Mutta tule ja selvitä. Osallistu keskusteluun. Haasta. Äänessä ovat etupäässä strateginen johtajamme Kihlakaski sekä graafinen suunnittelija Judén.

Ilmoittautua voit tästä

Samalla voit tutustua markkinointitoimiston arkeen, joka tunnetusti on juhlaa päivästä riippumatta? Ainakin pääset tutustumaan henkilöihimme, joiden avulla Bermuda elää ja hengittää. Jos osa on jo tuttuja, tutustu niihin muihin. Pikkusuolaista on ja saunakin lämpiää. Osallistu siis Bermudan perjantaihin, eli tuttavallisesti vaan Berjantaihin.

Viimeisimmät artikkelit

Blogi
27.11.2020
Brändipuhelimesta haloo, kuuluuko?
Lue lisää
Blogi
20.11.2020
Lapsen oikeudet ja vähän isänkin
Lue lisää
Ihmiset
17.11.2020
Sanni Kivipelto
Lue lisää
Blogi
09.11.2020
B2B-jälleenmyynti, parisuhde ja partnerikokemus
Lue lisää
Webcast
05.11.2020
Huono jälleenmyyjäkokemus kasvun jarruna
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Blogi
19.10.2020
Käytettävyyttä käyttäjän ehdoilla
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
05.10.2020
Mahdoton mahdolliseksi: Kreaten brändin kirkastus oli rosoinen ja rouhea
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Blogi
17.09.2020
10 vuotta eikä ilman suota
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää