Luettavissa minuutissa

Berjantai 19.5. – tiedonjanon sammutusta ja muutenkin

Olemme omaksuneet viikoaikatauluumme tavan, että vuorollaan jokainen opettaa jotain kaikille muille. Tämä on ollut niin mukava ja hyödyllinen käytäntö, että haluamme laajentaa kokeilua työyhteisömme ulkopuolelle.

Pidimme huhtikuulla rennon avointen ovien perjantai-iltapäivän otsikolla ”varaslähtö viikonloppuun”. Täydennämme nyt hyvin alkanutta avointen ovien rutiiniamme tällä tietosisällöllä. Ensimmäinen avoin tapahtuma, jossa sammutamme sekä tiedon- että muuten vaan janoa, on perjantaina 19.5. klo 14-16. Aiheeksi valikoitui pienen gallupin perusteella ”brändäystä vai taktista markkinointia”. Tarjolla on kahdenkin tekijämme näkemystä. Ovatko ne ristiriidassa? Puhuvatko ne samaa asiaa eri kantilta? Kukaan ei vielä tiedä… Mutta tule ja selvitä. Osallistu keskusteluun. Haasta. Äänessä ovat etupäässä strateginen johtajamme Kihlakaski sekä graafinen suunnittelija Judén.

Ilmoittautua voit tästä

Samalla voit tutustua markkinointitoimiston arkeen, joka tunnetusti on juhlaa päivästä riippumatta? Ainakin pääset tutustumaan henkilöihimme, joiden avulla Bermuda elää ja hengittää. Jos osa on jo tuttuja, tutustu niihin muihin. Pikkusuolaista on ja saunakin lämpiää. Osallistu siis Bermudan perjantaihin, eli tuttavallisesti vaan Berjantaihin.

Viimeisimmät artikkelit

Podcast
20.10.2021
Jakso 2: Kuka puhuu, kenelle ja miksi? Haussa käänteentekevä tone of voice
Lue lisää
Rekry
05.10.2021
Etsimme WordPress-kehittäjiä
Lue lisää
Podcast
05.10.2021
Jakso 1. Käsissä langat, palapelin palat ja pallo – vai miten se markkinoinnin johtaminen menikään?
Lue lisää
Ihmiset
03.09.2021
Miiro Paananen
Lue lisää
Blogi
30.08.2021
Kasvamme kasvattaaksemme
Lue lisää
Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Pinja Hänninen
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Erika Lindström
Lue lisää
Blogi
14.05.2021
Miten käy mainostajien kun keksipurkki tyhjenee?
Lue lisää
Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää
Blogi
06.04.2021
Kansainvälistyvän yrityksen verkkosivuston muutos – ota nämä huomioon
Lue lisää
Blogi
29.03.2021
Mitä tehdä sivustolle, kun Suomen markkinat jäävät liian pieneksi?
Lue lisää