Tavaraa liikkuu maailmalla maitse ja meritse käsittämättömät määrät päivittäin. Tarjonnaltaan varastotrukeista aina kokonaisiin satama-alueiden terminaalien automatisointeihin ulottuva Kalmar on läsnä tämän liikkeen solmukohdissa. 

Ymmärrys

Teknologiainvestoinnit ovat aina vaativia. Vaihtoehtoisia ja kilpailevia ratkaisuja on usein vaikea tai jopa mahdoton verrata. Myynnin tulisi tuoda esiin oikeat ominaisuudet ja kääntää ne kiistattomiksi ja todistettaviksi hyödyiksi. Bermuda on jo vuosia toiminut Kalmarin kumppanina myynnintukivideoiden toteuttajana.

Kalmarin brändi on rakennettu kuten globaali brändi tuleekin – selkein visuaalisin ja konseptuaalisin raamein, jotka antavat kerronnalle sopivasti tilaa säilyttäen yhtenäisen brändivaikutelman. Olemme hakeneet näiden raamien puitteissa kuitenkin myös uutta tuoretta tapaa kerrontaan ja pyrkineet tuomaan kunkin ratkaisun tai esiteltävän aiheen vahvuudet ja argumentit esiin aina suuremman kuvan tai kontekstin kautta – mistä hyödyt ja ratkaisun todellinen merkitys asiakkaalle syntyvät.

Toteutus

Kalmar julkisti joulukuussa 2015 puhtaasti sähköllä toimivan konttilukin, joka oli laatuaan ensimmäinen maailmassa. Pelkän lehdistötiedotteen sijaan Kalmar halusi todentaa konseptin toimivuuden kentällä myös videon avulla. Bermuda tarttui haasteeseen ja tuotti nopeassa aikataulussa videoon käsikirjoituksen, jonka pohjalta video kuvattiin yhdessä päivässä. Koska kuvattava kohde oli lähes kymmenen metriä korkea, päädyttiin video kuvaamaan lähes kokonaan ilmasta käsin. Ilmakuvaus tehtiin yhteistyössä Bermudan pitkäaikaisen yhteistyökumppanin, Cinepic Oy:n kanssa.


Ilmakuvaaminen on nykyään varsin yleistä ja sitä käytetään usein wow-efektin luomiseen, mutta tässä tapauksessa se ratkaisi samalla monta käytännön ongelmaa liittyen haastaviin kuvakulmiin ja kameran liikkeisiin, ja vieläpä varsin kustannustehokkaasti.

 

Kalmarin monipuolinen ja asiakkaan tarpeen mukaan vaiheittain käyttöönotettava Kalmar AutoRTG System mahdollistaa valtavien mobiilipukkinostureiden automatisoinnin, joka parantaa tuottavuutta, tehokkuutta ja turvallisuutta. Käsikirjoitimme ja toteutimme videoteaserin, joka niputtaa tehokkaasti tuotteen asiakashyödyt ja soveltamismahdollisuudet.

Videoita ja myynnin tukiesityksiä on tuotettu mm. tuotelanseerauksiin, Ruskon Technology and Competence Centerin esittelyyn, eri automaation ratkaisualueisiin sekä sisäisiin promootioihin.

 

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Facebook

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Brändivideo
21.12.2017
Javasko: Vastuullisen koneenrakentajan uusi ilme
Lue lisää
Case
01.12.2017
Injeq: Älyneulalla maailmalle
Lue lisää
Case
05.08.2017
Wirepas lunastaa lupauksia
Lue lisää
Case
28.07.2017
Edupoli: verkkovertailun voittaja
Lue lisää
Case
08.06.2017
Telatek Service: heittäydy tarinoiden vietäväksi
Lue lisää
Case
27.02.2017
Visura: perheyrityksen uudet kasvot verkossa
Lue lisää
Case
17.01.2017
Nordic Caraway: maailman suurimman uusi ilme
Lue lisää
Brändivideo
22.12.2016
Kuninkaankulma: Ruokakaupan markkinointia ilman tarjouksia
Lue lisää
Case
26.10.2016
Ultimes Business Garden: Lippulaivalle sivusto
Lue lisää
Case
07.09.2016
Vilkas: kampanjoita verkkokauppojen verkkokaupalle
Lue lisää
Case
06.06.2016
Orbis: tuotekauppiaasta ratkaisevaksi kumppaniksi
Lue lisää
Case
17.05.2016
VAAO: Yksi sivusto – tuhansia käyttäjiä
Lue lisää
Case
03.02.2016
Hella: Bermuda toi valoa sisävalaisinbrändiin
Lue lisää
Case
03.02.2016
Skanska Luminary: Brändi ensin, monttu sitten
Lue lisää
Case
03.02.2016
Savox: Kypärä tulevaisuuden taistelijalle
Lue lisää
Case
03.02.2016
ISS-palvelut: Duunihoroskooppi
Lue lisää