Kun puhutaan kansainvälisen tason wellness- ja kokouspalveluista Suomessa, on mahdotonta sivuuttaa Långvikin kokous- ja kylpylähotellia. Etenkin jos yrityksen henkilöstön hyvinvointiin sekä jouhevaan päätöksentekoon panostaminen on lähellä sydäntä. Långvikissa kohtaavat ainutlaatuinen miljöö ja viimeistä yksityiskohtaa myöten mietitty palvelu. Mutta kuinka tämä palvelu tai paremminkin mielenmaisema välitetään myös verkossa?
Monelle mielikuva Långvikista muodostuu hemmottelusta ja luksusviikonlopuista. Toki Kirkkonummen merenrantamiljöössä sijaitseva kokous- ja kylpylähotelli tarjoaa myös näitä, mutta kokemus Långvikissa on myös paljon muuta. Juuri tämän ymmärryksen laajentaminen valtakunnallisesti oli yhteistyömme ensimmäisiä kulmakiviä, kun aloitimme kumppanuudeksi kasvaneen yhteistyön loppuvuodesta 2019.
10 years of Wellness
Långvikissa wellness ja laatu läpileikkaavat kaikessa. Kaikki tehdään viimeisen päälle; on kyse sitten ruuasta, liikuntapalveluista tai kokoustekniikasta. Kyseisiä arvoja halutaan vaalia myös markkinoinnissa. Myös Kati Stenbäck painotti näitä asioita yhteistyökumppanin valinnassa sekä ensimmäisissä yhteisissä projekteissamme.
Viime vuoden aikana Långvikissa ehti tapahtua maailman tilanteesta huolimatta paljon. Yhteinen arkemme rakentuu mm. kampanjasuunnittelusta, kärkiviestien viilaamisesta, myynnin tuesta sekä digitaalisesta kehityksestä, raportoinnista sekä ylläpidosta.

Alkuvuodesta kokoustuotteiden konseptoinnin lopputuloksena syntyivät asiakaslähtöiset paketit: Å DAY, Å TEAM ja Å PARTY. Vuonna 2020 Långvikin täytti Bermudan tavoin 10 vuotta ja juhlavuoden teemat tiivistyivät yhdessä luotuun ÅX-konseptiin. ÅX toi mukanaan myös mielenkiintoisen artikkelisarjan paikan historiasta. Ja toki juhlan rinnalla rullasi suunniteltu arki sesonkikampanjoineen ja ilmoitteluineen perinteisissä ja digitaalisissa medioissa.
Kokoontumisten ja kampanjoiden uudet tavat
Pandemia ei pysäyttänyt Långvikia, vaan nosti esiin henkilöstön kyvyn palvella asiakkaita vastuullisesti myös uudessa normaalissa. Poikkeuksellinen aika vauhditti jo suunnitelmissa olleiden kokoustamisen uusien tapojen syntymistä. Tarjolla on nyt Å WAY -hybridikokous, joka mahdollistaa turvalliset ja teknisesti tasokkaat tapahtumat etänä ja paikan päällä. Myös Å DAY on mahdollista viettää inspiroivana etätyöpäivänä.



Luovan suunnittelun ohella kehitämme yhdessä niin online-preesenssiä, data-analytiikkaa, hakukoneoptimointia (SEO), Google- sekä some-mainontaa (SEM & SMA) kuin verkkosivuston käyttäjäkokemusta.
Kuten monella muullakin alalla, vuosi 2020 ei mennyt täysin alkuperäisten digimarkkinointisuunnitelmien mukaisesti, mutta nopean reagointikyvyn kautta lähdimme asiaa ratkaisemaan yhdessä uusituilla ja korona-aikaan mukautetuilla digitaalisilla kampanjoilla.
Huhti-joulukuun 2020 aikaisella kampanjoinnilla saavutettiin mm. seuraavia tuloksia:
Google Ads:
• yli 2.2 milj. mainosten näyttökertaa
• 8535 mainosklikkausta
• ROAS%* väh. 210.68%
Facebook:
• Yli 1.2 milj. mainosten näyttökertaa
• 254 527 käyttäjää tavoitettu
Verrattuna edelliseen vuoteen, saavutimme 27.54% nousun mainonnan ROAS-lukemassa, joka on kiitettävä saavutus näinä aikoina.
– Ville ”Ykä” Yrjölä, Bermuda
Nyt on jo opittu, että tulevaisuus voi tuoda tullessaan mitä vaan, mutta vahva yhteistyö, kyky reagoida muutoksiin sekä data-ohjattu markkinointi antavat hyvät valmiudet vuoteen 2021.
Haluatko keskustella yrityksesi markkinoinnin digipotentiaalista?
Kutsu meidät (etä)palaveriin: