”Myös B2B-tuotteella pitää olla vahva tarina ja lupaus, joka herättää ja puhuttaa yleisöä. Tuotekehitykseen voidaan käyttää jopa vuosia aikaa, joten myös tuotteen markkinoille vientikin kannattaa suunnitella hyvin.”

Käsikirjoitus onnistuneeseen tuotelanseeraukseen

Katso webinaaritallenne!

Lataa esitysmateriaali

Ennen kuin uusi tuote astuu lanseerauksen parrasvaloihin, se vilkaisee peiliin useamman kerran miettimään, ollako vaiko eikö olla. Miltä näytän, erotunko joukosta, osaanko ratkaista oikeat ongelmat? Hallitsenko dialogin ja onko lavasteet kunnossa?

Jotta tuote tuntee roolinsa ja tietää, keitä yleisön joukossa on, se tarvitsee harjoitteluunsa taustajoukoiksi tuotekehitystä, myyntiä ja markkinointia. Siten tuotelanseerauksen tulos on paras mahdollinen – sali on täynnä ja seisovat aplodit varmat.

Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

Milloin tuote on valmis lanseerattavaksi ja mitä onnistunut tuotelanseeraus edellyttää? Millainen on hyvä markkinoille viennin prosessi?

Mitä uusia keinoja meillä on tuotteen tai palvelun lanseeraamiseen? Millä herätämme asiakkaiden kiinnostuksen ja saamme myynnin käyntiin? Mikä on kumppani- ja jälleenmyyntikanavien rooli ja miten yhteistyötä voisi parantaa?

Kenelle?

Liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjille, kehitys- ja strategiajohtajille, operatiivisille johtajille, markkinointi- ja myyntijohtajille sekä tuote- ja myyntipäälliköille.

Ohjelma

Puheenvuoro:
Renkaat digitalisoituu – Uuden innovaation kehittäminen ja lanseeraus
Toni Silfverberg, markkinointijohtaja, Nokian Raskaat Renkaat

Puheenvuoro:
Tuotelanseerauksen X askelta – näin se tehdään
Strategiajohtaja Mika Kihlakaski, Bermuda

Syventävä keskustelu päivän teemoista
moderaattorina Heidi Luukkonen

Kuule ensimmäisenä tulevista webinaareistamme – liity postituslistalle!

Tuotelanseeraus-webinaari 5.11.

Tuotelanseerauksen ammattilaiset

Toni Silfverberg

Markkinointijohtaja,
Nokian Raskaat Renkaat

Tonilla on yli kymmenen vuoden verran kokemusta vaativista yritysjohtajan rooleista ja taloushallinnon tehtävistä. Vuosien varrella markkinaosaamista on kertynyt sekä kansainvälisistä että Suomen ja Skandinavian alueen työtehtävistä. Toni on kokenut tekijä niin B2B- ja B2C-liiketoiminnassa, ja hänen erityisosaamisalueitaan ovat raskaat koneet, kuljetusala ja siihen liittyvät laivaston konseptit sekä rakennusala.

toni.silfverberg(a)nokiantyres.com

Mika Kihlakaski

Strategiajohtaja, Bermuda

Brändien ja varsinkin digitaalisen markkinoinnin kanssa peuhaamista ja B2B -tarinoiden rakentamista vuodesta 1995.

Nokian Raskaat Renkaat

Nokian Renkaat kehittää ja valmistaa premium-renkaita ihmisille, jotka arvostavat turvallisuutta ja vastuullisuutta. Pohjoisen perintömme innoittamana Nokian Renkaat valmistavat henkilöautoihin, kuorma-autoihin ja raskaisiin työkoneisiin innovatiivisia tuotteita, jotka tarjoavat mielenrauhaa kaikissa olosuhteissa. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 800.

Markkinointitoimisto Bermuda

Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.

Viimeisimmät artikkelit

Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Pinja Hänninen
Lue lisää
Ihmiset
17.05.2021
Erika Lindström
Lue lisää
Blogi
14.05.2021
Miten käy mainostajien kun keksipurkki tyhjenee?
Lue lisää
Blogi
27.04.2021
Suppilomainonta kuljettaa käyttäjän askel kerrallaan kohti konvertoitumista
Lue lisää
Blogi
06.04.2021
Kansainvälistyvän yrityksen verkkosivuston muutos – ota nämä huomioon
Lue lisää
Blogi
29.03.2021
Mitä tehdä sivustolle, kun Suomen markkinat jäävät liian pieneksi?
Lue lisää
Webcast
19.03.2021
Kun Suomi ei riitä! -webinaari
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Ihmiset
13.01.2021
Annika De Kooter
Lue lisää