”Myös B2B-tuotteella pitää olla vahva tarina ja lupaus, joka herättää ja puhuttaa yleisöä. Tuotekehitykseen voidaan käyttää jopa vuosia aikaa, joten myös tuotteen markkinoille vientikin kannattaa suunnitella hyvin.”

Käsikirjoitus onnistuneeseen tuotelanseeraukseen

Katso webinaaritallenne!

Lataa esitysmateriaali

Ennen kuin uusi tuote astuu lanseerauksen parrasvaloihin, se vilkaisee peiliin useamman kerran miettimään, ollako vaiko eikö olla. Miltä näytän, erotunko joukosta, osaanko ratkaista oikeat ongelmat? Hallitsenko dialogin ja onko lavasteet kunnossa?

Jotta tuote tuntee roolinsa ja tietää, keitä yleisön joukossa on, se tarvitsee harjoitteluunsa taustajoukoiksi tuotekehitystä, myyntiä ja markkinointia. Siten tuotelanseerauksen tulos on paras mahdollinen – sali on täynnä ja seisovat aplodit varmat.

Webinaarista saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

Milloin tuote on valmis lanseerattavaksi ja mitä onnistunut tuotelanseeraus edellyttää? Millainen on hyvä markkinoille viennin prosessi?

Mitä uusia keinoja meillä on tuotteen tai palvelun lanseeraamiseen? Millä herätämme asiakkaiden kiinnostuksen ja saamme myynnin käyntiin? Mikä on kumppani- ja jälleenmyyntikanavien rooli ja miten yhteistyötä voisi parantaa?

Kenelle?

Liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäjille, kehitys- ja strategiajohtajille, operatiivisille johtajille, markkinointi- ja myyntijohtajille sekä tuote- ja myyntipäälliköille.

Ohjelma

Puheenvuoro:
Renkaat digitalisoituu – Uuden innovaation kehittäminen ja lanseeraus
Toni Silfverberg, markkinointijohtaja, Nokian Raskaat Renkaat

Puheenvuoro:
Tuotelanseerauksen X askelta – näin se tehdään
Strategiajohtaja Mika Kihlakaski, Bermuda

Syventävä keskustelu päivän teemoista
moderaattorina Heidi Luukkonen

Kuule ensimmäisenä tulevista webinaareistamme – liity postituslistalle!

Tuotelanseeraus-webinaari 5.11.

Tuotelanseerauksen ammattilaiset

Toni Silfverberg

Markkinointijohtaja,
Nokian Raskaat Renkaat

Tonilla on yli kymmenen vuoden verran kokemusta vaativista yritysjohtajan rooleista ja taloushallinnon tehtävistä. Vuosien varrella markkinaosaamista on kertynyt sekä kansainvälisistä että Suomen ja Skandinavian alueen työtehtävistä. Toni on kokenut tekijä niin B2B- ja B2C-liiketoiminnassa, ja hänen erityisosaamisalueitaan ovat raskaat koneet, kuljetusala ja siihen liittyvät laivaston konseptit sekä rakennusala.

toni.silfverberg(a)nokiantyres.com

Mika Kihlakaski

Strategiajohtaja, Bermuda

Brändien ja varsinkin digitaalisen markkinoinnin kanssa peuhaamista ja B2B -tarinoiden rakentamista vuodesta 1995.

Nokian Raskaat Renkaat

Nokian Renkaat kehittää ja valmistaa premium-renkaita ihmisille, jotka arvostavat turvallisuutta ja vastuullisuutta. Pohjoisen perintömme innoittamana Nokian Renkaat valmistavat henkilöautoihin, kuorma-autoihin ja raskaisiin työkoneisiin innovatiivisia tuotteita, jotka tarjoavat mielenrauhaa kaikissa olosuhteissa. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 800.

Markkinointitoimisto Bermuda

Bermuda on 2010 perustettu B2B:n parissa kannuksensa ansainnut markkinointiviestintä- ja palvelumuotoilutoimisto. Rakennamme hyvään asiakasymmärrykesen pohjaavia yritystarinoita markkinointi- ja brändistrategioista tuotelanseerauksiin sekä myynnintukimateriaaleista online-mainontaan. Digiorientoituneena toimistona haluamme yhdistää markkinoinnin ja myynnin hyödyntäen tämän päivän mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla.

Viimeisimmät artikkelit

Blogi
27.11.2020
Brändipuhelimesta haloo, kuuluuko?
Lue lisää
Blogi
20.11.2020
Lapsen oikeudet ja vähän isänkin
Lue lisää
Ihmiset
17.11.2020
Sanni Kivipelto
Lue lisää
Blogi
09.11.2020
B2B-jälleenmyynti, parisuhde ja partnerikokemus
Lue lisää
Webcast
05.11.2020
Huono jälleenmyyjäkokemus kasvun jarruna
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Blogi
19.10.2020
Käytettävyyttä käyttäjän ehdoilla
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
05.10.2020
Mahdoton mahdolliseksi: Kreaten brändin kirkastus oli rosoinen ja rouhea
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Blogi
17.09.2020
10 vuotta eikä ilman suota
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää