Bermuda – maailman tamperelaisin mainostoimisto – 

Rummuta, innosta, herättele

Uusi tuote, palvelu, toimitila, tapahtuma, muu syy innostua – kun yrityksessä tapahtuu ja maailmalle halutaan esitellä jotain ennenäkemätöntä, on siitä syytä pitää kovaa meteliä monikanavaisen markkinoinnin keinoin.

Huolella suunniteltu ja selkeästi määriteltyihin tavoitteisiin keskittyvä kampanja tai lanseeraus antaa uutuudellesi tai muulle kiinnostavalle tiedolle sen ansaitsemaa nostetta. Kampanjamainen viestintä kuvastaa oikeastaan kaiken markkinoinnin henkeä – vaikka palvelusi ratkaisisivat asiakkaidesi kaikki ongelmat, palvelu ei tarjoa asiakkaallesi arvoa, jos he eivät tiedä sen olemassaolosta.

Yhdessä etsimme kampanjan tai lanseerauksen kiinnostavimmat kulmat, merkittävimmän arvon sekä sopivat tavat alleviivata niitä markkinoinnissasi.

Vahva pohjatyö, luova lopputulos

Meiltä liikenee apua lanseerauskokonaisuuksien palvelumuotoiluun sekä kampanjoiden jalkautuksiin. Monipuolinen osaamisemme takaa, että pystymme huomioimaan kampanjasuunnittelussa kaikki markkinoinnin ja mainonnan kannalta relevantit kanavat ja kohderyhmät.

Vaikka kampanjan tai lanseerauksen on tärkeää erottua massasta kirkkaana ja kiinnostavana kokonaisuutena, seuraa suunnitteluprosessi usein samankaltaisia askeleita parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Kun perusta on kohdillaan, jää luoville ideoille enemmän tilaa ja liikkumavaraa.

Kampanja- ja lanseeraussuunnitteluun sisältyy tyypillisesti:

  • Tuotteen tai esimerkiksi tapahtuman tarinan paketointi
  • Tavoitteiden, kohderyhmien ja kanavien määrittely
  • Aikataulun ja etenemisen suunnittelu
  • Luova suunnittelu
  • Pilotointi, sisäinen viestintä ja kumppaniviestintä
  • Julkistus tai lanseerausvaihe
  • Jälkimarkkinointi
  • Tulosten tarkastelu

Tutustu myös

Markkinointisuunnitelmat ja markkinointivuosikellot tulevat usein ajankohtaisiksi, kun markkinointia halutaan ryhdistää palvelemaan tavoitteita tehokkaammin. Suunnitelma tai vuosikello tukee kaikkien markkinoinnin osapuolten ymmärrystä siitä, mihin ollaan menossa sekä miten tavoitteisiin päästään.

Lue lisää

Yrityksesi tarinan tulee näkyä myös asiakaskohtaamisissa. Jalostamme markkinoinnin osaamistamme tehokkaasti myös yrityksen myyntitilanteisiin sopiviksi käsikirjoituksiksi ja markkinointimateriaaleiksi.

Lue lisää

Mielessä tai jo to do -listalla esite, asiakaslehti tai messuosasto, joka lyö kaikki ällikällä? Me teemme siitä konkretiaa – kirjaimellisesti.

Lue lisää

Markkinoinnin työn tohinassa omat joukot jäävät usein täysin syyttä vähäiselle huomiolle. Kun esimerkiksi tarinaa jalkautetaan, ovat asiakkaiden lisäksi omat työntekijät ja sidosryhmät vähintäänkin yhtä tärkeä ja arvokas yleisö.

Lue lisää

Sisältö on tarkan ja monivaiheisen suunnittelun tulos sekä siten yrityksen ja sen markkinoinnin keskiössä. Uskomme vahvasti siihen, että menestyksen tähtäävillä ei ole varaa kädenlämpöisiin sisältöihin.

Lue lisää

Kiinnostava videomuotoinen tarina toimii kaikissa kanavissa ja palvelee niin esittelymateriaalina, asiantuntemuksen syventäjänä, myynnin tukena, asiakashyödyn konkretisoijana, katseen vangitsijana kuin huomion herättäjänä. Strategia-, suunnittelu-, tuotanto- ja jakeluosaamisellamme varmistamme, että videosi erottuu massasta.

Lue lisää

Visuaalinen identiteetti on yrityksen kasvot ja samalla yksi yrityksesi mieleenpainuvimmista osista. Kun visuaalinen ilme on huolella ja perustellusti suunniteltu, toimii se parhaimmillaan yrityksen tärkeänä ensivaikutelmana ja tunnistettavuuden elementtinä.

Lue lisää

Etkö löydä etsimääsi?

Markkinointi ei ole aina niin yksioikoista, että oikeat ratkaisut löytyisivät suoraan kaupan hyllyltä.
Jos et siis löydä etsimääsi – tai et vaikka vielä edes tiedä, mitä etsit – anna meidän toimia oppaanasi.

Etenkin meidän Jarkko on etevä kaveri kysymään oikeat kysymykset!