Luettavissa 2 minuutissa

Mitä tehtiin:

”Jo projektin alussa Bermuda lupasi, että tulevat haastamaan aktiivisesti kaikki vanhat näkemyksemme. Näin todella tapahtui ja se taas johti parhaaseen lopputulokseen molempien joutuessa oikeasti perustelemaan kantansa. Nykyinen sivusto tuntuu hyvin omalta ja päivittäminen on mutkatonta. Tulevaisuudessa kehitystyö tulee jatkumaan yhdessä.”

Johanna Kulmala, Marketing Manager, Bronto Skylift

Bronto Skylift on maailman johtava kuorma-autoalustaisten nostolavalaitteiden valmistaja, jonka asiakaskunta ulottuu hyvin laajalle aina palokunnista rakennuttajiin. Luotettavana valmistajana tunnetuksi tullut Bronto Skylift on saanut nimeä myös korkeusennätysten rikkomisesta ja kotimaassa valmistettua kalustoa näkee hyvin usein vaativissa pelastus- ja huoltotehtävissä. Rajoja venyttävä ja rikkova toimintamalli ansaitsikin tätä heijastavan sivuston ja saimme kunnian vastata sen uudistuksesta.

Bronto Skyliftin brändiä ja ilmettä oli uudistettu jo aikaisemmin, mutta uudistus ei ollut vielä yltänyt verkkosivustolle asti. Kattavasti kansainvälisten yleisöjen käytössä ollut sivusto oli siis kipeästi ravistelun tarpeessa. Tämän lisäksi Bronto Skyliftilla oli otettu ensimmäiset askeleet myynnin ja markkinoinnin kehittämiseksi, missä sivuston uudistaminen oli tärkeässä roolissa. Näistä lähtökohdista uudistusta lähdettiinkin tekemään varsin kokonaisvaltaisesti – ulkoasua, sisältöjä ja alustaa myöten.

Näyttävyyttä käyttökokemuksen ehdoilla

Näyttävä ja moderni ulkoasu olivat yksi suunnittelua ohjaavista ajatuksista, mutta projektin alusta asti oli selvää, ettei näyttävyyden nimissä haluttu tehdä kompromisseja käytettävyydessä. Taustalla oli vahva halu varmistaa, että sivusto palvelee Bronto Skyliftin eri asiakaskohderyhmiä mahdollisimman sujuvasti.

Vahvat kävijäpolut ja selkeät toimintakehotteet yhdistyivät luontevasti moderniin ulkoasuun luoden kokonaisuuden, joka on saanut kiitosta sekä Bronto Skyliftin omalta henkilökunnalta, että asiakkailta. Aiemman pirstaloitunutta sisältöä keskitettiin hallitummiksi ja selkeämmiksi kokonaisuuksiksi. Sivustolle teimme rauhallisen ja ilmavan kokonaisilmeen, jolle isot ja näyttävät valokuvat tuovat särmää ja persoonallisuutta.

https://brontoskylift.com

Käyttökokemuksen kehityksestä kielii sivuston analytiikka. Heti julkaisun jälkeen sivuston välitön poistumisprosentti, sivustolla vietetty aika ja keskimääräisten sivulatausten määrä ovat kaikki parantuneet, kehittyen edelleen vielä parempaan suuntaan.

Aktiivista kehitystyötä

Sivuston julkaisunkin jälkeen kehitystyö jatkuu. Sivusto laajenee uusilla kieliversioilla, eikä jatkokehitys lopu siihen. On kaikkien osapuolien – asiakkaan, sivuston käyttäjien ja kehittäjien – yhteinen intressi jatkaa sivuston kehittämistä seuraamalla analytiikan keräämää tietoa ja arvioimalla sen perusteella, millaisia muutoksia voidaan tehdä.

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
04.05.2022
AGCO Power: Voimaa muutokseen
Lue lisää
Case
02.05.2022
Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!
Lue lisää
Case
13.04.2022
Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee
Lue lisää
Case
29.03.2022
Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset
Lue lisää
Case
02.02.2022
Lakea: Monimuotoinen yhteistyö
Lue lisää
Case
25.01.2022
Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin
Lue lisää
Case
09.11.2021
FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää
Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää