Näitä tehtiin:

”Jo projektin alussa Bermuda lupasi, että tulevat haastamaan aktiivisesti kaikki vanhat näkemyksemme. Näin todella tapahtui ja se taas johti parhaaseen lopputulokseen molempien joutuessa oikeasti perustelemaan kantansa. Nykyinen sivusto tuntuu hyvin omalta ja päivittäminen on mutkatonta. Tulevaisuudessa kehitystyö tulee jatkumaan yhdessä.”

Johanna Kulmala, Marketing Manager, Bronto Skylift

Bronto Skylift on maailman johtava kuorma-autoalustaisten nostolavalaitteiden valmistaja, jonka asiakaskunta ulottuu hyvin laajalle aina palokunnista rakennuttajiin. Luotettavana valmistajana tunnetuksi tullut Bronto Skylift on saanut nimeä myös korkeusennätysten rikkomisesta ja kotimaassa valmistettua kalustoa näkee hyvin usein vaativissa pelastus- ja huoltotehtävissä. Rajoja venyttävä ja rikkova toimintamalli ansaitsikin tätä heijastavan sivuston ja saimme kunnian vastata sen uudistuksesta.

Bronto Skyliftin brändiä ja ilmettä oli uudistettu jo aikaisemmin, mutta uudistus ei ollut vielä yltänyt verkkosivustolle asti. Kattavasti kansainvälisten yleisöjen käytössä ollut sivusto oli siis kipeästi ravistelun tarpeessa. Tämän lisäksi Bronto Skyliftilla oli otettu ensimmäiset askeleet myynnin ja markkinoinnin kehittämiseksi, missä sivuston uudistaminen oli tärkeässä roolissa. Näistä lähtökohdista uudistusta lähdettiinkin tekemään varsin kokonaisvaltaisesti – ulkoasua, sisältöjä ja alustaa myöten.

Näyttävyyttä käyttökokemuksen ehdoilla

Näyttävä ja moderni ulkoasu olivat yksi suunnittelua ohjaavista ajatuksista, mutta projektin alusta asti oli selvää, ettei näyttävyyden nimissä haluttu tehdä kompromisseja käytettävyydessä. Taustalla oli vahva halu varmistaa, että sivusto palvelee Bronto Skyliftin eri asiakaskohderyhmiä mahdollisimman sujuvasti.

Vahvat kävijäpolut ja selkeät toimintakehotteet yhdistyivät luontevasti moderniin ulkoasuun luoden kokonaisuuden, joka on saanut kiitosta sekä Bronto Skyliftin omalta henkilökunnalta, että asiakkailta. Aiemman pirstaloitunutta sisältöä keskitettiin hallitummiksi ja selkeämmiksi kokonaisuuksiksi. Sivustolle teimme rauhallisen ja ilmavan kokonaisilmeen, jolle isot ja näyttävät valokuvat tuovat särmää ja persoonallisuutta.

https://brontoskylift.com

Käyttökokemuksen kehityksestä kielii sivuston analytiikka. Heti julkaisun jälkeen sivuston välitön poistumisprosentti, sivustolla vietetty aika ja keskimääräisten sivulatausten määrä ovat kaikki parantuneet, kehittyen edelleen vielä parempaan suuntaan.

Aktiivista kehitystyötä

Sivuston julkaisunkin jälkeen kehitystyö jatkuu. Sivusto laajenee uusilla kieliversioilla, eikä jatkokehitys lopu siihen. On kaikkien osapuolien – asiakkaan, sivuston käyttäjien ja kehittäjien – yhteinen intressi jatkaa sivuston kehittämistä seuraamalla analytiikan keräämää tietoa ja arvioimalla sen perusteella, millaisia muutoksia voidaan tehdä.

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Brändi pukeutuu juhlaan

Case

Brändi pukeutuu juhlaan
Lue lisää

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä

Case

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä
Lue lisää

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus

Case

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus
Lue lisää

Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja

Case

Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja
Lue lisää

AGCO Power: Voimaa muutokseen

Case

AGCO Power: Voimaa muutokseen
Lue lisää

Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!

Case

Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!
Lue lisää

Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee

Case

Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee
Lue lisää

Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset

Case

Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset
Lue lisää

Lakea: Monimuotoinen yhteistyö

Case

Lakea: Monimuotoinen yhteistyö
Lue lisää

Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin

Case

Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin
Lue lisää

FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot

Case

FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää

Långvik: Wellness verkossa

Case

Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää