Luettavissa 2 minuutissa

Mitä tehtiin:

”Jo projektin alussa Bermuda lupasi, että tulevat haastamaan aktiivisesti kaikki vanhat näkemyksemme. Näin todella tapahtui ja se taas johti parhaaseen lopputulokseen molempien joutuessa oikeasti perustelemaan kantansa. Nykyinen sivusto tuntuu hyvin omalta ja päivittäminen on mutkatonta. Tulevaisuudessa kehitystyö tulee jatkumaan yhdessä.”

Johanna Kulmala, Marketing Manager, Bronto Skylift

Bronto Skylift on maailman johtava kuorma-autoalustaisten nostolavalaitteiden valmistaja, jonka asiakaskunta ulottuu hyvin laajalle aina palokunnista rakennuttajiin. Luotettavana valmistajana tunnetuksi tullut Bronto Skylift on saanut nimeä myös korkeusennätysten rikkomisesta ja kotimaassa valmistettua kalustoa näkee hyvin usein vaativissa pelastus- ja huoltotehtävissä. Rajoja venyttävä ja rikkova toimintamalli ansaitsikin tätä heijastavan sivuston ja saimme kunnian vastata sen uudistuksesta.

Bronto Skyliftin brändiä ja ilmettä oli uudistettu jo aikaisemmin, mutta uudistus ei ollut vielä yltänyt verkkosivustolle asti. Kattavasti kansainvälisten yleisöjen käytössä ollut sivusto oli siis kipeästi ravistelun tarpeessa. Tämän lisäksi Bronto Skyliftilla oli otettu ensimmäiset askeleet myynnin ja markkinoinnin kehittämiseksi, missä sivuston uudistaminen oli tärkeässä roolissa. Näistä lähtökohdista uudistusta lähdettiinkin tekemään varsin kokonaisvaltaisesti – ulkoasua, sisältöjä ja alustaa myöten.

Näyttävyyttä käyttökokemuksen ehdoilla

Näyttävä ja moderni ulkoasu olivat yksi suunnittelua ohjaavista ajatuksista, mutta projektin alusta asti oli selvää, ettei näyttävyyden nimissä haluttu tehdä kompromisseja käytettävyydessä. Taustalla oli vahva halu varmistaa, että sivusto palvelee Bronto Skyliftin eri asiakaskohderyhmiä mahdollisimman sujuvasti.

Vahvat kävijäpolut ja selkeät toimintakehotteet yhdistyivät luontevasti moderniin ulkoasuun luoden kokonaisuuden, joka on saanut kiitosta sekä Bronto Skyliftin omalta henkilökunnalta, että asiakkailta. Aiemman pirstaloitunutta sisältöä keskitettiin hallitummiksi ja selkeämmiksi kokonaisuuksiksi. Sivustolle teimme rauhallisen ja ilmavan kokonaisilmeen, jolle isot ja näyttävät valokuvat tuovat särmää ja persoonallisuutta.

https://brontoskylift.com

Käyttökokemuksen kehityksestä kielii sivuston analytiikka. Heti julkaisun jälkeen sivuston välitön poistumisprosentti, sivustolla vietetty aika ja keskimääräisten sivulatausten määrä ovat kaikki parantuneet, kehittyen edelleen vielä parempaan suuntaan.

Aktiivista kehitystyötä

Sivuston julkaisunkin jälkeen kehitystyö jatkuu. Sivusto laajenee uusilla kieliversioilla, eikä jatkokehitys lopu siihen. On kaikkien osapuolien – asiakkaan, sivuston käyttäjien ja kehittäjien – yhteinen intressi jatkaa sivuston kehittämistä seuraamalla analytiikan keräämää tietoa ja arvioimalla sen perusteella, millaisia muutoksia voidaan tehdä.

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
05.10.2020
Mahdoton mahdolliseksi: Kreaten brändin kirkastus oli rosoinen ja rouhea
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää
Case
30.06.2020
Iloa ja eteenpäin vievää voimaa sivustolle
Lue lisää
Case
25.05.2020
Sisäilmalähetti: ”Stop kurnutukselle!” – Palvelun lanseeraus tarinallistamisen keinoin
Lue lisää
Case
13.05.2020
Fortum: Teollisuuden digimurroksen vauhdittajat
Lue lisää
Case
07.04.2020
Olkoon Voimia kanssasi – Bermuda elävöitti Pirkanmaan Voimian strategian
Lue lisää
Case
10.03.2020
Finla Työterveys Oy: Avajaiskampanja
Lue lisää
Case
27.02.2020
Wirepas uskaltaa uudistaa
Lue lisää
Case
30.10.2019
Murskaavaa ylivoimaa: Metson MX-tuotesarjan julkaisussa perhe on paras
Lue lisää