Luettavissa 2 minuutissa

Mitä tehtiin:

Kiitos onnistuneesta projektista! Voin vilpittömästi todeta, että saimme juuri sellaista materiaalia kuin haimmekin. Hyviä elämyksellisiä oivalluksia.

Markkinointijohtaja Mari Siviranta

Hella Lighting Salossa suunnittelee ja valmistaa laadukkaita valaisimia niin liiketiloihin kuin valtameriristeilijöihinkin. Mutta miten erottautua joukosta ja kertoa kotimaisesta osaamisesta oikealla tavalla oikeille kohderyhmille? Bermuda otti brändin kiillotushaasteen vastaan intensiivisessä alle kuukauden rykäisyssä.

Koska taustatieto on kaikki kaikessa, oli kompakti kolmen hengen iskuryhmämme esittänyt Hellan väelle joukon taustakysymyksiä ja tutkinut kilpailijoiden markkinointipositiota jo ennen ensimmäistäkään työpajaa. Kun vierailimme ensi kerran Salossa projektitiimin voimin, saimme hedelmällisen työpajan tuomisina jo roppakaupalla näkemystä ja tietoa luovien ideoidemme lähtökohdiksi.

Seuraavaksi purimmekin tuomiset omalle pöydälle ja aloimme seuloa joukosta tärkeimpiä erottavia tekijöitä. Näistä jalostettiin edelleen graafikon kanssa markkinoinnillisia kärkiviestejä eri tuote- ja kohderyhmille. Lopputuloksena käsissämme oli paksu nippu erilaisia kuvitettuja ja tekstitettyjä ilmoitusesimerkkejä sekä malli verkkosivun kuljetuksesta.

Hella_Artikkelikuva2_847x387

Toinen työpaja Salossa sisälsi paljolti esimerkkien seinille ripustamista ja pisteyttämistä. Joukosta nousi selkeitä suosikkeja, parannusehdotuksia sekä jalostettavia ideoita. Kun suuntasimme takaisin Tampereelle, olimme jo hyvin perillä seuraavista askelista.

Loppu olikin hiomista. Suosikeiksi nousseista ehdotuksista hiottiin kaikkia miellyttävä kärki. Projektin aikana tehty positiointi- ja muu työ dokumentoitiin siistiksi paketiksi!

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
05.10.2020
Mahdoton mahdolliseksi: Kreaten brändin kirkastus oli rosoinen ja rouhea
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää
Case
30.06.2020
Iloa ja eteenpäin vievää voimaa sivustolle
Lue lisää
Case
25.05.2020
Sisäilmalähetti: ”Stop kurnutukselle!” – Palvelun lanseeraus tarinallistamisen keinoin
Lue lisää
Case
13.05.2020
Fortum: Teollisuuden digimurroksen vauhdittajat
Lue lisää
Case
07.04.2020
Olkoon Voimia kanssasi – Bermuda elävöitti Pirkanmaan Voimian strategian
Lue lisää
Case
10.03.2020
Finla Työterveys Oy: Avajaiskampanja
Lue lisää
Case
27.02.2020
Wirepas uskaltaa uudistaa
Lue lisää
Case
30.10.2019
Murskaavaa ylivoimaa: Metson MX-tuotesarjan julkaisussa perhe on paras
Lue lisää