Luettavissa 2 minuutissa

Mitä tehtiin:

Kiitos onnistuneesta projektista! Voin vilpittömästi todeta, että saimme juuri sellaista materiaalia kuin haimmekin. Hyviä elämyksellisiä oivalluksia.

Markkinointijohtaja Mari Siviranta

Hella Lighting Salossa suunnittelee ja valmistaa laadukkaita valaisimia niin liiketiloihin kuin valtameriristeilijöihinkin. Mutta miten erottautua joukosta ja kertoa kotimaisesta osaamisesta oikealla tavalla oikeille kohderyhmille? Bermuda otti brändin kiillotushaasteen vastaan intensiivisessä alle kuukauden rykäisyssä.

Koska taustatieto on kaikki kaikessa, oli kompakti kolmen hengen iskuryhmämme esittänyt Hellan väelle joukon taustakysymyksiä ja tutkinut kilpailijoiden markkinointipositiota jo ennen ensimmäistäkään työpajaa. Kun vierailimme ensi kerran Salossa projektitiimin voimin, saimme hedelmällisen työpajan tuomisina jo roppakaupalla näkemystä ja tietoa luovien ideoidemme lähtökohdiksi.

Seuraavaksi purimmekin tuomiset omalle pöydälle ja aloimme seuloa joukosta tärkeimpiä erottavia tekijöitä. Näistä jalostettiin edelleen graafikon kanssa markkinoinnillisia kärkiviestejä eri tuote- ja kohderyhmille. Lopputuloksena käsissämme oli paksu nippu erilaisia kuvitettuja ja tekstitettyjä ilmoitusesimerkkejä sekä malli verkkosivun kuljetuksesta.

Hella_Artikkelikuva2_847x387

Toinen työpaja Salossa sisälsi paljolti esimerkkien seinille ripustamista ja pisteyttämistä. Joukosta nousi selkeitä suosikkeja, parannusehdotuksia sekä jalostettavia ideoita. Kun suuntasimme takaisin Tampereelle, olimme jo hyvin perillä seuraavista askelista.

Loppu olikin hiomista. Suosikeiksi nousseista ehdotuksista hiottiin kaikkia miellyttävä kärki. Projektin aikana tehty positiointi- ja muu työ dokumentoitiin siistiksi paketiksi!

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
04.05.2022
AGCO Power: Voimaa muutokseen
Lue lisää
Case
02.05.2022
Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!
Lue lisää
Case
13.04.2022
Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee
Lue lisää
Case
29.03.2022
Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset
Lue lisää
Case
02.02.2022
Lakea: Monimuotoinen yhteistyö
Lue lisää
Case
25.01.2022
Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin
Lue lisää
Case
09.11.2021
FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää
Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää