Luettavissa minuutissa

Mitä tehtiin:

Poikkeuksellisesta palvelun laadustaan tunnettu ISS Palvelut haluaa olla läsnä myös tämän päivän medioissa, kuten Facebookissa. Halusimme yhdessä ISS:n kanssa kasvattaa valtakunnallisesti tietoisuutta yrityksen osaamisen laajuudesta ja asiakaslähtöisyydestä – pientä silmäkulman pilkettä unohtamatta.

Loimme Facebook-testin, jolla saimme selville miltei 15 000 ihmisen Duunihoroskoopit. Tähtimerkkinsä testanneista joka kolmas myös jakoi kampanjaviestiämme eteenpäin ystävilleen, synnyttäen samalla onnistuneen viraaliefektin.

Kaiken kaikkiaan ISS Palveluiden korostama viesti monialaisen työn merkityksestä sekä tinkimättömästä asenteesta tavoitti 350 000 suomalaista, yltäen yhdeksi syksyn 2014 some-ilmiöistä Suomessa.

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
21.05.2021
Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää
Case
05.03.2021
Kaso-Ovi – myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää
Case
02.03.2021
Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää
Case
27.01.2021
Tampereen kaupunki: Tavara-aseman siirto
Lue lisää
Case
03.11.2020
Treon: Tuotevideot täyttämään puuttuva palanen IoT-firman viestintään
Lue lisää
Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
05.10.2020
Mahdoton mahdolliseksi: Kreaten brändin kirkastus oli rosoinen ja rouhea
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää
Case
30.06.2020
Iloa ja eteenpäin vievää voimaa sivustolle
Lue lisää
Case
25.05.2020
Sisäilmalähetti: ”Stop kurnutukselle!” – Palvelun lanseeraus tarinallistamisen keinoin
Lue lisää
Case
13.05.2020
Fortum: Teollisuuden digimurroksen vauhdittajat
Lue lisää