Asiakkaamme Kreate Oy on yksi Suomen johtavista infrarakentajista. Yrityksen palveluvalikoima tarjoaa ratkaisuja siltoihin, teihin ja ratoihin, ympäristö- ja pohjarakentamiseen, kiertotalouteen sekä geoteknisiin tarpeisiin. Lähes jokainen suomalainen, tiedostaen tai tietämättään, kohtaa Kreaten erilaisilla työmailla ympäri Suomen. Meille tamperelaisille viime aikojen tunnetuimpia kohteita lienevät Tampereen Kansi -hanke, Tampereen vanhan tavara-aseman siirtourakka sekä Pispalan Haulitornin kunnostus.

Syvät juuret ja nykyaikainen dynaamisuus samaan pakettiin

Kreate on suhteellisen tuore toimija alalla, sillä se on perustettu vuonna 2015. Kolmen infrayrityksen yhdistymisen seurauksena syntyneen yhtiön yhteenlasketut kokemusvuodet ovat kuitenkin lähes 200 vuotta. Yhdessä Kreaten kanssa kirkastimme heidän brändinsä ja loimme sitä vahvistavan sivuston ja brändivideon.

Tavoitteena oli nostaa Kreaten brändi uudelle tasolle. Toisaalta brändin haluttiin tuovan esiin yhtiön syvälle ulottuvat juuret ja vahva ammattitaito, ja toisaalta viestiä dynaamisesta modernista yrityksestä, jonka henkilöstö vaatii itseltään ja ratkaisuilta enemmän.

Arvoihin pohjaava brändi ohjaa pitkälle

Kreaten vahvat arvot – suoraselkäisyys, inhimillisyys, mutkattomuus ja yrittäjähenkisyys – ohjaavat koko yrityksen toimintaa. Brändin kirkastuksen yhteydessä paneuduimme arvoihin yhdessä asiakkaan kanssa yhä syvemmälle. Terävöitetty brändiviesti ja visuaalinen ilme kertovat yhä selkeämmin suoraselkäisyydestä, vaativuudesta ja fiksummin tekemisestä.

– Vahva arvopohjainen tekeminen sekä henkilöstömme vankka ammattitaito ja halu kehittyä ovat olleet työni tärkeimmät rakennuspalikat. Yhdessä ne tarjoavat asiakaskunnallemme ratkaisukeskeisyyttä ja luotettavuutta sekä uusille kreatelaisille mielenkiintoisen työympäristön, kertoo Kreaten viestintäpäällikkö Kirsi-Marjut Dickman.

Bermudan kanssa löysimme helposti yhteisen suunnan ja uudistusten myötä tämä kaikki välittyy entistä paremmin myös talon ulkopuolelle.

Kirsi-Marjut Dickman, Kreate

Henkilöstön rouhea arki nostettiin brändityön keskiöön

Brändin kirkastuksen ja sivuston keskeisimpiä tavoitteita oli yritys- ja työnantajamielikuvan nostaminen uudelle tasolle. Kreate on mielenkiintoinen ja reilu työpaikka paljon kilpaillulla alalla, mikä haluttiin myös tuoda vahvasti esiin. Kirkastetun brändin ytimen muodostaa henkilöstön arjen työ, mahdottomaltakin tuntuvien asioiden tekeminen mahdolliseksi.

Emme halunneet silotella, vaan näyttää sen, mitä todellisuudessa Kreaten arjessa tehdään. Konsernin oma henkilöstö nostettiin koko brändityön keskiöön. Sekä sivustolla että brändivideolla esiintyvät työntekijät olivatkin innolla mukana uudistuksessa, ja heittäytyminen ehkä itselle vieraalle alueelle synnytti upean lopputuloksen.

Suoraselkäisen brändin kiteytyminä brändivideo ja sivusto

Lopputuloksena toteutimme rouhean sivuston, kovaa arkea esille tuovan brändivideon ja kirkastetun kärkiviestin. Sivuston dramaattiset kuvat ja selkeä keltamusta värimaailma henkivät kaikkea sitä, mitä Kreaten arki ja viesti ovat – aitoa, rosoista ja rouheaa.

Toteuttamaamme sivustoon ja brändivideoon voit tutustua osoitteessa kreate.fi.

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Brändi pukeutuu juhlaan

Case

Brändi pukeutuu juhlaan
Lue lisää

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä

Case

Finla Työterveys: 16 myyttiä työterveydestä
Lue lisää

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus

Case

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus
Lue lisää

Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja

Case

Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja
Lue lisää

AGCO Power: Voimaa muutokseen

Case

AGCO Power: Voimaa muutokseen
Lue lisää

Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!

Case

Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!
Lue lisää

Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee

Case

Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee
Lue lisää

Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset

Case

Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset
Lue lisää

Lakea: Monimuotoinen yhteistyö

Case

Lakea: Monimuotoinen yhteistyö
Lue lisää

Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin

Case

Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin
Lue lisää

FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot

Case

FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää

Långvik: Wellness verkossa

Case

Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää