Luettavissa 3 minuutissa

Mitä tehtiin:

Asiakkaamme Kreate Oy on yksi Suomen johtavista infrarakentajista. Yrityksen palveluvalikoima tarjoaa ratkaisuja siltoihin, teihin ja ratoihin, ympäristö- ja pohjarakentamiseen, kiertotalouteen sekä geoteknisiin tarpeisiin. Lähes jokainen suomalainen, tiedostaen tai tietämättään, kohtaa Kreaten erilaisilla työmailla ympäri Suomen. Meille tamperelaisille viime aikojen tunnetuimpia kohteita lienevät Tampereen Kansi -hanke, Tampereen vanhan tavara-aseman siirtourakka sekä Pispalan Haulitornin kunnostus.

Syvät juuret ja nykyaikainen dynaamisuus samaan pakettiin

Kreate on suhteellisen tuore toimija alalla, sillä se on perustettu vuonna 2015. Kolmen infrayrityksen yhdistymisen seurauksena syntyneen yhtiön yhteenlasketut kokemusvuodet ovat kuitenkin lähes 200 vuotta. Yhdessä Kreaten kanssa kirkastimme heidän brändinsä ja loimme sitä vahvistavan sivuston ja brändivideon.

Tavoitteena oli nostaa Kreaten brändi uudelle tasolle. Toisaalta brändin haluttiin tuovan esiin yhtiön syvälle ulottuvat juuret ja vahva ammattitaito, ja toisaalta viestiä dynaamisesta modernista yrityksestä, jonka henkilöstö vaatii itseltään ja ratkaisuilta enemmän.

Arvoihin pohjaava brändi ohjaa pitkälle

Kreaten vahvat arvot – suoraselkäisyys, inhimillisyys, mutkattomuus ja yrittäjähenkisyys – ohjaavat koko yrityksen toimintaa. Brändin kirkastuksen yhteydessä paneuduimme arvoihin yhdessä asiakkaan kanssa yhä syvemmälle. Terävöitetty brändiviesti ja visuaalinen ilme kertovat yhä selkeämmin suoraselkäisyydestä, vaativuudesta ja fiksummin tekemisestä.

– Vahva arvopohjainen tekeminen sekä henkilöstömme vankka ammattitaito ja halu kehittyä ovat olleet työni tärkeimmät rakennuspalikat. Yhdessä ne tarjoavat asiakaskunnallemme ratkaisukeskeisyyttä ja luotettavuutta sekä uusille kreatelaisille mielenkiintoisen työympäristön, kertoo Kreaten viestintäpäällikkö Kirsi-Marjut Dickman.

Bermudan kanssa löysimme helposti yhteisen suunnan ja uudistusten myötä tämä kaikki välittyy entistä paremmin myös talon ulkopuolelle.

– Kirsi-Marjut Dickman

Henkilöstön rouhea arki nostettiin brändityön keskiöön

Brändin kirkastuksen ja sivuston keskeisimpiä tavoitteita oli yritys- ja työnantajamielikuvan nostaminen uudelle tasolle. Kreate on mielenkiintoinen ja reilu työpaikka paljon kilpaillulla alalla, mikä haluttiin myös tuoda vahvasti esiin. Kirkastetun brändin ytimen muodostaa henkilöstön arjen työ, mahdottomaltakin tuntuvien asioiden tekeminen mahdolliseksi.

Emme halunneet silotella, vaan näyttää sen, mitä todellisuudessa Kreaten arjessa tehdään. Konsernin oma henkilöstö nostettiin koko brändityön keskiöön. Sekä sivustolla että brändivideolla esiintyvät työntekijät olivatkin innolla mukana uudistuksessa, ja heittäytyminen ehkä itselle vieraalle alueelle synnytti upean lopputuloksen.

Suoraselkäisen brändin kiteytyminä brändivideo ja sivusto

Lopputuloksena toteutimme rouhean sivuston, kovaa arkea esille tuovan brändivideon ja kirkastetun kärkiviestin. Sivuston dramaattiset kuvat ja selkeä keltamusta värimaailma henkivät kaikkea sitä, mitä Kreaten arki ja viesti ovat – aitoa, rosoista ja rouheaa.

Toteuttamaamme sivustoon ja brändivideoon voit tutustua osoitteessa kreate.fi.

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
13.10.2020
Visiot todeksi videolla
Lue lisää
Case
28.09.2020
Haarla: Raaka osaaminen on parhaimmillaan taidetta
Lue lisää
Case
10.08.2020
Kauppakeskukset Arabia ja Duo: brändiuudistus
Lue lisää
Case
30.06.2020
Iloa ja eteenpäin vievää voimaa sivustolle
Lue lisää
Case
25.05.2020
Sisäilmalähetti: ”Stop kurnutukselle!” – Palvelun lanseeraus tarinallistamisen keinoin
Lue lisää
Case
13.05.2020
Fortum: Teollisuuden digimurroksen vauhdittajat
Lue lisää
Case
07.04.2020
Olkoon Voimia kanssasi – Bermuda elävöitti Pirkanmaan Voimian strategian
Lue lisää
Case
10.03.2020
Finla Työterveys Oy: Avajaiskampanja
Lue lisää
Case
27.02.2020
Wirepas uskaltaa uudistaa
Lue lisää
Case
30.10.2019
Murskaavaa ylivoimaa: Metson MX-tuotesarjan julkaisussa perhe on paras
Lue lisää
Case
01.10.2019
Bronto Skylift – korkeuksiin kurottamista
Lue lisää
Case
18.06.2019
METSO: Launch & Crush! Globaalin teknologiayrityksen uudet tuotteet ja uudet tarinat
Lue lisää
Case
05.06.2019
Andritz Hydro: myyntimateriaalit kotimaan markkinoille
Lue lisää
Case
27.05.2019
Finla Oy: Verkkosivusto ja tunnettuuden kasvattamista
Lue lisää
Case
22.02.2019
Sisäilmalähetti: Tilankäyttäjiä suojaamassa
Lue lisää
Case
30.10.2018
Nokian Raskaat Renkaat & Valtra: Snowrace ja suomalainen kylähulluus
Lue lisää
Case
04.10.2018
Husky Intelligence: kansainvälistä brändinostetta
Lue lisää
Case
10.09.2018
Tays tukisäätiö: Lahjoitussivustolla arvostetaan elämää
Lue lisää
Case
29.08.2018
TeacherGaming: Visuaalista identiteettiä etsimässä
Lue lisää
Case
01.06.2018
Injeq: Mullistavalla älyneulalla maailmalle
Lue lisää
Case
09.02.2018
Pirte: Mitattavaa työhyvinvointia
Lue lisää
Case
21.12.2017
Javasko: Vastuullisen koneenrakentajan uusi ilme
Lue lisää
Case
03.08.2017
Cargotec Kalmar: Huipputeknologiasta selkeästi
Lue lisää
Case
28.07.2017
Edupoli: verkkovertailun voittaja
Lue lisää
Case
08.06.2017
Telatek Service: heittäydy tarinoiden vietäväksi
Lue lisää
Case
27.02.2017
Visura: perheyrityksen uudet kasvot verkossa
Lue lisää
Case
17.01.2017
Nordic Caraway: maailman suurimman uusi ilme
Lue lisää
Case
22.12.2016
Kuninkaankulma: Ruokakaupan markkinointia ilman tarjouksia
Lue lisää
Case
26.10.2016
Ultimes Business Garden: Lippulaivalle sivusto
Lue lisää
Case
07.09.2016
Vilkas: kampanjoita verkkokauppojen verkkokaupalle
Lue lisää
Case
06.06.2016
Orbis: tuotekauppiaasta ratkaisevaksi kumppaniksi
Lue lisää
Case
17.05.2016
VAAO: Yksi sivusto – tuhansia käyttäjiä
Lue lisää
Case
03.02.2016
Hella: Bermuda toi valoa sisävalaisinbrändiin
Lue lisää
Case
03.02.2016
Skanska Luminary: Brändi ensin, monttu sitten
Lue lisää
Case
03.02.2016
Savox: Kypärä tulevaisuuden taistelijalle
Lue lisää
Case
03.02.2016
ISS-palvelut: Duunihoroskooppi
Lue lisää