Videomme herättivät paljon positiivista huomiota niin IDEX 2015 kuin DSEI 2015 -messuillakin.
Strategiavastaava Mikael Westerlund
Savox Oy valmistaa mm. viestintälaitteita, joilla on käyttäjiä niin sotilaissa, palomiehissä kuin katastrofialueiden pelastushenkilökunnassakin. Yrityksen puolustusalan lippulaivatuote on Suomenkin puolustusvoimien hankkima modulaarinen kypäräjärjestelmä THOR, johon on integroitu elektroniikkaa radiosta pimeänäkölaitteeseen.
”Tarvitsimme messukäyttöön joukon videoita, jotka herättäisivät mielenkiintoa ja kertoisivat kypärän ja siihen integroidun viestintäjärjestelmän tärkeimmät hyödyt”, kertoo Savox Oy:n strategiavastaava Mikael Westerlund. ”Eikä pieni wow-efektikään olisi pahitteeksi”.
Bermuda käsikirjoitti ja tuotti Savoxille sarjan videoita lyhyistä teasereista laajempaan esittelyyn. Tiukasta aikataulusta ja haastavista talviolosuhteista huolimatta kuvaukset hoituivat napakasti yhteistyössä Puolustusvoimien kanssa.
”Videomme herättivät paljon positiivista huomiota niin IDEX 2015 kuin DSEI 2015 -messuillakin. Lyhyet teaserit kutsuivat osastollemme pidempien videoiden tukiessa tuotelanseerausta – ja käyttöä löytyi myös verkkosivullamme sekä sosiaalisessa mediassa”.
– Mikael Westerlund, strategiavastaava