Näitä tehtiin:

Videomme herättivät paljon positiivista huomiota niin IDEX 2015 kuin DSEI 2015 -messuillakin.

Strategiavastaava Mikael Westerlund

Savox Oy valmistaa mm. viestintälaitteita, joilla on käyttäjiä niin sotilaissa, palomiehissä kuin katastrofialueiden pelastushenkilökunnassakin. Yrityksen puolustusalan lippulaivatuote on Suomenkin puolustusvoimien hankkima modulaarinen kypäräjärjestelmä THOR, johon on integroitu elektroniikkaa radiosta pimeänäkölaitteeseen.

”Tarvitsimme messukäyttöön joukon videoita, jotka herättäisivät mielenkiintoa ja kertoisivat kypärän ja siihen integroidun viestintäjärjestelmän tärkeimmät hyödyt”, kertoo Savox Oy:n strategiavastaava Mikael Westerlund. ”Eikä pieni wow-efektikään olisi pahitteeksi”.

Bermuda käsikirjoitti ja tuotti Savoxille sarjan videoita lyhyistä teasereista laajempaan esittelyyn. Tiukasta aikataulusta ja haastavista talviolosuhteista huolimatta kuvaukset hoituivat napakasti yhteistyössä Puolustusvoimien kanssa.

”Videomme herättivät paljon positiivista huomiota niin IDEX 2015 kuin DSEI 2015 -messuillakin. Lyhyet teaserit kutsuivat osastollemme pidempien videoiden tukiessa tuotelanseerausta – ja käyttöä löytyi myös verkkosivullamme sekä sosiaalisessa mediassa”.
– Strategiavastaava Mikael Westerlund

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus

Case

Oscar Software: Oscarin arvoinen brändiuudistus
Lue lisää

Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja

Case

Extron: Muoviteollisuuden tulevaisuus tarvitsee Arkkitehteja
Lue lisää

AGCO Power: Voimaa muutokseen

Case

AGCO Power: Voimaa muutokseen
Lue lisää

Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!

Case

Paljon onnea 20-vuotias Kauppakeskus Arabia!
Lue lisää

Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee

Case

Cloudpermit Oy:n Lupapiste: Kun kriteerit ovat korkealla, käyttäjäkokemus ratkaisee
Lue lisää

Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset

Case

Vesivek: Asiakaslehti on tehokas tapa tavoittaa oikeat ihmiset
Lue lisää

Lakea: Monimuotoinen yhteistyö

Case

Lakea: Monimuotoinen yhteistyö
Lue lisää

Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin

Case

Visit Tampere: Tehokasta kotimaanmatkailun markkinointia Tampereen tahtiin
Lue lisää

FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot

Case

FinDHC: Kun kaukolämpö sai kasvot
Lue lisää

Långvik: Wellness verkossa

Case

Långvik: Wellness verkossa
Lue lisää

Kaso-Ovi – Myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla

Case

Kaso-Ovi – Myyntiä ja tunnettuutta digimarkkinoinnilla
Lue lisää

Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä

Case

Pintos: Brändinostetta uusilla kuvilla ja viesteillä
Lue lisää