Tapaamme Bermudan kanssa vähintään kerran kuussa ja kehitämme markkinoinnin osa-alueita pala palalta eteenpäin. Bermudalta saa monipuolisesti apua ja näkemystä sekä akuutteihin markkinointitarpeisiin että pitkäaikaisempaan ja strategisempaan suunnitteluun.

Jani Moberg, toimitusjohtaja

Tamperelainen Sisäilmalähetti Oy tuottaa väliaikaista suojaamispalvelua silloin, kun tilankäyttäjien täytyy pysyä väliaikaisesti vanhoissa, sisäilmaongelmaisissa tiloissa. Palveluun kuuluu konseptin mukainen viestintä sekä ratkaisut, joilla mahdollistetaan tilojen väliaikainen käyttö. Sisäilmalähetti Oy ja sen emoyhtiö Sandbox Oy ovat olleet asiakkainamme vuodesta 2015 saakka.

”Tapaamme Bermudan kanssa vähintään kerran kuussa ja kehitämme markkinoinnin osa-alueita pala palalta eteenpäin. Bermudalta saa monipuolisesti apua ja näkemystä sekä akuutteihin markkinointitarpeisiin että pitkäaikaisempaan ja strategisempaan suunnitteluun.”
– Jani Moberg, toimitusjohtaja

Sivuston optimointia ilman massiivista uudistusta

Sisäilmalähetti on erinomainen esimerkki siitä, että nettisivuja voi – ja pitää – uudistaa jatkuvasti, ja optimointia voi tehdä myös ilman suurta tai kallista uudistusta. Olemme kehittäneet sivustoa eteenpäin pienissä osissa, ja sivusto-optimointi on perustunut etenkin käyttäjädataan. Olemme päättäneet sivustomuutoksista esimerkiksi Hotjar-kuumakarttaseurannan, Google Analytiikan ja online-kampanjoiden tulosten kautta. Toki jotkut muutokset voivat perustua myös mielipiteisiin, mutta lähtökohtaisesti muutoksilla on aina jokin konkreettinen peruste taustalla.

B2B-yrityksen some-mainonta

B2B-yrityksen some-presenssi voi usein tuntua haastavalta, ja tässäkin tapauksessa asiakaskunta koostuu julkisen sektorin tarkasti rajatusta kohderyhmästä. Sisällöllä ja mainonnan kohdennuksilla on kuitenkin suuri merkitys siihen, kuinka yleisö saavuttaa yrityksen somessa.   Vuonna 2018 aloitimme maksullisen online-mainonnan Sisäilmalähetin Facebookissa ja LinkedInissä. Referenssicase-tekstien lisäksi aloitimme myös blogiartikkelituotantoa, jotta kohderyhmälle löytyisi sivustolta enemmän merkityksellistä sisältöä. Sisäilmalähetti haluaa erottua etenkin palveluunsa liittyvässä viestinnässä, joten teimme aiheesta kolmen blogin sarjan, jota mainostimme.

Kannattiko sivuston optimointi sekä some-mainonta? Edelliseen vuoteen verrattuna:

  • Sivuston kävijämäärä kasvoi 102 % 
  • Sivustosessioiden määrä kasvoi 77 %
  • Sivukatselujen määrä kasvoi 46 %

    *Google Analytics-vertailu: 2017 vs 2018

Printtiä myynnin tueksi

Online-mainonnan tukena on ollut myös perinteinen printti. Suunnittelimme Sisäilmalähetin kanssa kilpailutukseen liittyvän Ostajan oppaan vuonna 2017. Vuonna 2018 alkaen olemme edistäneet oppaan levitystä personoiduilla printti-suoramarkkinointikampajoilla, ja sitä tukevalla online-mainonnalla.

“Nämä suorakampanjat ovat varmasti vaikuttaneet valtakunnalliseen tunnettuuteemme, koska tuntuu, että meistä ollaan yhä useammin kuultu aikaisemminkin eikä tarvitse myyntitilanteissa aina alusta asti selvittää, keitä olemme.” – Operatiivinen johtaja Julius Pesonen

Messuideoinnissa mukana

Bermuda oli mukana myös vuoden 2018 Sisäilmapajan ideoinnissa, jonne suunnittelimme “Sika Säkissä” -teeman sekä siihen liittyvän messuilmeen.  

“Selkeän teeman ansiosta meillä oli messustandilla hyvä puheenaihe, jonka ympärille saimme paljon keskustelua messuvierailijoiden kanssa. Tämä oli ehdottomasti parempi lähestymistapa, kuin että osallistuu messuille vain ns. muodon vuoksi.”
– Palveluvastaava Mika Heino

Työnantajamielikuvan nostattamista rekrymarkkinoinnilla

  Kun Sisäilmalähetillä tuli tarve löytää uusi työntekijä, toteutimme yhdessä rekryvideon. Videolla halusimme kertoa työstä, mutta myös tutustuttaa työnhakijaa Sisäilmalähetin tiloihin ja tuleviin työkavereihin.  

Bermudan näkökulmasta parasta yhteistyössämme on ehdottomasti yhdessä ideointi sekä sisällön jatkuva kehittäminen. Tekeminen on myös hyvin ketterää, eli tehdään eikä ihmetellä!  

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
18.06.2019
METSO: Launch & Crush! Globaalin teknologiayrityksen uudet tuotteet ja uudet tarinat
Lue lisää
Case
05.06.2019
Andritz Hydro: myyntimateriaalit kotimaan markkinoille
Lue lisää
Case
27.05.2019
Finla Oy: Verkkosivusto ja tunnettuuden kasvattamista
Lue lisää
Case
30.10.2018
Nokian Raskaat Renkaat & Valtra: Snowrace ja suomalainen kylähulluus
Lue lisää
Case
04.10.2018
Husky Intelligence: kansainvälistä brändinostetta
Lue lisää
Case
10.09.2018
Tays tukisäätiö: Lahjoitussivustolla arvostetaan elämää
Lue lisää
Case
29.08.2018
TeacherGaming: Visuaalista identiteettiä etsimässä
Lue lisää
Case
01.06.2018
Injeq: Mullistavalla älyneulalla maailmalle
Lue lisää
Case
09.02.2018
Pirte: Mitattavaa työhyvinvointia
Lue lisää
Case
18.01.2018
Etelän Kebab House: Legendaarisen ravintolan uusi aika
Lue lisää
Case
21.12.2017
Javasko: Vastuullisen koneenrakentajan uusi ilme
Lue lisää
Case
05.08.2017
Wirepas lunastaa lupauksia
Lue lisää
Case
03.08.2017
Cargotec Kalmar: Huipputeknologiasta selkeästi
Lue lisää
Case
28.07.2017
Edupoli: verkkovertailun voittaja
Lue lisää
Case
08.06.2017
Telatek Service: heittäydy tarinoiden vietäväksi
Lue lisää
Case
27.02.2017
Visura: perheyrityksen uudet kasvot verkossa
Lue lisää
Case
17.01.2017
Nordic Caraway: maailman suurimman uusi ilme
Lue lisää
Case
22.12.2016
Kuninkaankulma: Ruokakaupan markkinointia ilman tarjouksia
Lue lisää
Case
26.10.2016
Ultimes Business Garden: Lippulaivalle sivusto
Lue lisää
Case
07.09.2016
Vilkas: kampanjoita verkkokauppojen verkkokaupalle
Lue lisää
Case
06.06.2016
Orbis: tuotekauppiaasta ratkaisevaksi kumppaniksi
Lue lisää
Case
17.05.2016
VAAO: Yksi sivusto – tuhansia käyttäjiä
Lue lisää
Case
03.02.2016
Hella: Bermuda toi valoa sisävalaisinbrändiin
Lue lisää
Case
03.02.2016
Skanska Luminary: Brändi ensin, monttu sitten
Lue lisää
Case
03.02.2016
Savox: Kypärä tulevaisuuden taistelijalle
Lue lisää
Case
03.02.2016
ISS-palvelut: Duunihoroskooppi
Lue lisää