Luettavissa 2 minuutissa

Tamperelaisen Vilkas Groupin verkkokauppapalveluita käyttää jo kolmasosa Suomen aktiivisista verkkokaupoista, mikä tekee Vilkkaasta markkinajohtajan Suomessa. Parikymmentä vuotta alalla on myös opettanut, mitä verkkokaupan pystyttämisessä kannattaa oikeasti ottaa huomioon. Mutta miten tietoa ja innostusta saa jaettua oikeaan aikaan niin, että kynnys verkossa myymiseen alenee entisestään?

Trial-kirjeet

Vilkas tarjoaa alustalleen kuukauden ilmaisen kokeiluajan. Jotta aika tulisi hyödynnettyä tehokkaasti, vastaanottaa potentiaalinen verkkokauppias kokeiluajan kuluessa joukon sähköpostivinkkejä tehokkaaseen verkossa myymiseen. Bermuda uudisti nämä kirjeet visuaalisesti raikkaiksi, ajoitukseltaan tehokkaiksi ja sisällöltään innostaviksi. Oman verkkokaupan kehittämisvinkkejä tukee joka viestistä löytyvä henkilökohtainen sisäänkirjautumislinkki.

Some-kampanja

Toinen projekti piti sisällään Suomessa ja Ruotsissa toteutettavat sosiaalisen median kampanjat, joissa potentiaalisia kauppiaita innostettiin ryhtymään myymään verkossa. Kampanjat kohdennettiin miehille ja naisille ja vastaavasti kärkenä oli joko tarvike- tai vaatekauppa omilla laskeutumissivuillaan.

 

Tulokset

Trial-viestien tavoite oli kasvattaa kokeiluajan jälkeen tilausta jatkavien määrää nykyisestä. Aika näyttää vaikutukset siihen, mutta kahdeksan ajanmukaisen ja innostavan viestin johdonmukainen sarja parantaa joka tapauksessa laatumielikuvaa ja käytettävyyttä.

Some-kampanja toi kohtuullisella rahallisella panostuksella näkyvyyttä yli 150 000 silmäparille sekä Suomessa että Ruotsissa. Vierailijat vilkas.fi ja vilkasgroup.se –sivustoilla nousivat 45 %. Tämänkin kampanjan välitön hyöty oli Vilkas-brändin tuominen tunnetuksi niin Suomessa kuin Ruotsissakin.

 

Kampanjoiden lisäksi valokuvasimme syksyllä 2017 Vilkas-henkilöstöä toimistolla ja kirjoitimme uutta sisältöä nettisivustolle.

 

Tutustu vuoden 2016 kampanjasivuihin:
Vilkas.fi/omatarvikekauppa
Vilkas.fi/omavaatekauppa

Lue lisää asiakkaistamme

Lue yritysten kokemuksia Bermudasta ja tutustu tekemiimme projekteihin.

Case
10.09.2018
Tays tukisäätiö: Lahjoitussivustolla arvostetaan elämää
Lue lisää
Case
29.08.2018
TeacherGaming: Visuaalista identiteettiä etsimässä
Lue lisää
Case
01.06.2018
Injeq: Mullistavalla älyneulalla maailmalle
Lue lisää
Case
09.02.2018
Pirte: Mitattavaa työhyvinvointia
Lue lisää
Case
18.01.2018
Etelän Kebab House: Legendaarisen ravintolan uusi aika
Lue lisää
Case
21.12.2017
Javasko: Vastuullisen koneenrakentajan uusi ilme
Lue lisää
Case
05.08.2017
Wirepas lunastaa lupauksia
Lue lisää
Case
03.08.2017
Cargotec Kalmar: Huipputeknologiasta selkeästi
Lue lisää
Case
28.07.2017
Edupoli: verkkovertailun voittaja
Lue lisää
Case
08.06.2017
Telatek Service: heittäydy tarinoiden vietäväksi
Lue lisää
Case
27.02.2017
Visura: perheyrityksen uudet kasvot verkossa
Lue lisää
Case
17.01.2017
Nordic Caraway: maailman suurimman uusi ilme
Lue lisää
Case
22.12.2016
Kuninkaankulma: Ruokakaupan markkinointia ilman tarjouksia
Lue lisää
Case
26.10.2016
Ultimes Business Garden: Lippulaivalle sivusto
Lue lisää
Case
06.06.2016
Orbis: tuotekauppiaasta ratkaisevaksi kumppaniksi
Lue lisää
Case
17.05.2016
VAAO: Yksi sivusto – tuhansia käyttäjiä
Lue lisää
Case
03.02.2016
Hella: Bermuda toi valoa sisävalaisinbrändiin
Lue lisää
Case
03.02.2016
Skanska Luminary: Brändi ensin, monttu sitten
Lue lisää
Case
03.02.2016
Savox: Kypärä tulevaisuuden taistelijalle
Lue lisää
Case
03.02.2016
ISS-palvelut: Duunihoroskooppi
Lue lisää