Palvelut

Myynnin tukiratkaisut

Yrityksesi tarinan tulee näkyä myös asiakaskohtaamisissa. Sen vuoksi autamme sinua suunnittelemaan myyntitilanteisiin liittyviä käsikirjoituksia sekä markkinointimateriaaleja.

Mitä kohderyhmäsi tulisi tietää ensikontaktin jälkeen ja mitä haluamme heidän sen jälkeen tekevän? Millainen käyttäytymispolku johtaa potentiaalisimmin myyntiin? Tarkoituksena on ohjata asiakkaasi oikeaan suuntaan sekä ymmärtämään tuotteidesi tai palvelujesi hyödyt.

Tavoitteena voi olla esimerkiksi verkkokauppavierailu, testaamisen aloittaminen, lisätiedon hakeminen, tarjouspyyntö tai kaupat. Tavoite määrittää miten viestisi kerrotaan, kuinka syvälle kerronta kannattaa viedä, ja mikä toimintakehote materiaalia määrittää.

Konkreettinen myynnin tukiväline voi olla esimerkiksi tuote-esite, tarjouspresentaatio tai palaverin alussa esitettävä yritysvideo. Myynnin käsikirjoituksen tyyli ja välineet riippuvat täysin kohderyhmästäsi, jonka meidän tulee vakuuttaa. Ellemme paneudu syvällisesti liiketoimintaasi ja sen tavoitteisiin, ovat tulokset tuurista kiinni.

Etkö löydä etsimääsi?

Laita meille viestiä Soita Ukolle