
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
Kokonaisuutena moderni markkinointi saattaa tuntua isolta haasteelta, kun ajatellaan, kuinka nopeasti teknologiat sekä trenditietoisimpien kohderyhmien kulutustottumukset muuttuvat. Taitomme laittaa asiat konkreettisten suunnitelmien sekä aikataulutettujen toimenpiteiden muotoon helpottaa johdonmukaisuutta jatkuvien muutoksien seassa.
Suunnitelmallisuus hyödyttää kaikkea markkinointia monin tavoin. Tuellamme saat markkinoinnin toimenpiteisiisi selkeyttä ja tehokkuutta. Kun kokonaisuudella on punainen lanka ja erilaisille toimenpiteille on määritelty omat tarkoituksensa, markkinointi pysyy raiteillaan pitkälläkin aikavälillä.
Tyyli on vapaa
Markkinointisuunnitelmia ja -vuosikelloja suunnitellessamme istumme alas asiakkaidemme kanssa hyvissä ajoin ennen varsinaista toteutusta. Siten kartoitamme tärkeimmät: tavoitteet, kohderyhmät, budjetin, vastuut. Tuotamme raamit tekemiselle helpossa ja yksinkertaisessa muodossa, olipa se sitten PowerPoint tai kanban-työkalu.
Valmiskaan suunnitelma ei kuitenkaan ole absoluuttinen totuus, joka ei voisi elää tai muuttua matkan varrella. Päinvastoin – selkeä suunnitelma auttaa edetessään myös hahmottamaan, mikä toimii ja mikä ei, sekä punnitsemaan, miten suunnitelmaa kannattaa jatkaa tulevaisuudessa.
Markkinointisuunnitelmaan tai vuosikellon määrittelyyn sisältyy tyypillisesti:
- Tavoitteiden määrittely
- Kohderyhmämäärittelyt
- Markkinoinnin toimenpiteistä sopiminen tai niihin perehtyminen
- Budjetointi
Referenssejä

Case
Sisäilmalähetti: ”Stop kurnutukselle!” – Palvelun lanseeraus tarinallistamisen keinoin
Lue lisääTutustu myös
Kampanjat ja lanseeraukset
Vaikka arjen perustekeminen onkin markkinoinnin sokeri ja suola, huomiota herättävät kampanjat ja lanseeraukset ovat paikallaan, kun halutaan kertoa maailmalle jotain uutta. Kohderyhmäsi ansaitsee tietää, mitä tapahtuu ja millaista arvoa voitte ratkaisuillanne asiakkaillenne tarjota.
Lue lisääMyynnintukimateriaalit ja -ratkaisut
Yrityksesi tarinan tulee näkyä myös asiakaskohtaamisissa. Jalostamme markkinoinnin osaamistamme tehokkaasti myös yrityksen myyntitilanteisiin sopiviksi käsikirjoituksiksi ja markkinointimateriaaleiksi.
Lue lisääPrintti- ja design-palvelut
Mielessä tai jo to do -listalla esite, asiakaslehti tai messuosasto, joka lyö kaikki ällikällä? Me teemme siitä konkretiaa – kirjaimellisesti.
Lue lisääSisäinen strategiaviestintä
Markkinoinnin työn tohinassa omat joukot jäävät usein täysin syyttä vähäiselle huomiolle. Kun esimerkiksi tarinaa jalkautetaan, ovat asiakkaiden lisäksi omat työntekijät ja sidosryhmät vähintäänkin yhtä tärkeä ja arvokas yleisö.
Lue lisääSisältömarkkinoinnin suunnittelu ja tuotanto
Sisältö on tarkan ja monivaiheisen suunnittelun tulos sekä siten yrityksen ja sen markkinoinnin keskiössä. Uskomme vahvasti siihen, että menestyksen tähtäävillä ei ole varaa kädenlämpöisiin sisältöihin.
Lue lisääVideosuunnittelu ja -tuotanto, videomainonta
Kiinnostava videomuotoinen tarina toimii kaikissa kanavissa ja palvelee niin esittelymateriaalina, asiantuntemuksen syventäjänä, myynnin tukena, asiakashyödyn konkretisoijana, katseen vangitsijana kuin huomion herättäjänä. Strategia-, suunnittelu-, tuotanto- ja jakeluosaamisellamme varmistamme, että videosi erottuu massasta.
Lue lisääVisuaaliset identiteetit
Visuaalinen identiteetti on yrityksen kasvot ja samalla yksi yrityksesi mieleenpainuvimmista osista. Kun visuaalinen ilme on huolella ja perustellusti suunniteltu, toimii se parhaimmillaan yrityksen tärkeänä ensivaikutelmana ja tunnistettavuuden elementtinä.
Lue lisääLisää aiheesta
Etkö löydä etsimääsi?
Markkinointi ei ole aina niin yksioikoista, että oikeat ratkaisut löytyisivät suoraan kaupan hyllyltä.
Jos et siis löydä etsimääsi – tai et vaikka vielä edes tiedä, mitä etsit – anna meidän toimia oppaanasi.
Etenkin meidän Jarkko on etevä kaveri kysymään oikeat kysymykset!