Bermuda – maailman tamperelaisin mainostoimisto – 

Sitouta ja houkuttele

”Sisältö on kuningas”. Niin julisti eräs teknologiamoguli jo 90-luvulla, ja tämä toteamus on varsin hyvin säilyttänyt asemansa markkinoinnin trendien pyörityksessä. Niin myös meillä. Laadukkaalla sisällöllä herätät luottamusta sekä luot näkyvyyttä ja tunnettuutta.

Markkinointikumppanina emme ylenkatso sisällöntuotannon pienempiäkään palasia. Kaikilla kokonaisuuden osilla aina yksittäisistä sosiaalisen median julkaisuista verkkosivuteksteihin asti on merkitystä johdonmukaisen, kiinnostavan ja innostavan sisältökokonaisuuden luomisessa. Hyvä kokonaisuus sitouttaa nykyisiä asiakkaitasi ja samalla herättää potentiaalisten asiakkaiden kiinnostuksen.

Kenet haluat sisältöjesi äärelle?

Sisältömarkkinoinnissa kohderyhmien tunteminen on perusedellytys. Kun tiedämme, keitä haluamme puhutella, voimme määrittää myös, miten heitä kannattaa puhutella.

Kohderyhmien tuntemukseen kytkeytyy myös ostopolun eri vaiheiden tunnistaminen ja sisältöpolkujen rakentaminen niiden pohjalta. Vaihtoehtojen vertailijat kaipaavat erilaista sisältöä kuin vasta ongelman tai tarpeen tunnistaneet tiedonetsijät. Sisällön suunnittelussa otetaankin erilaiset vastaanottajat huomioon asetettuja tavoitteita seuraten ja kokonaisuuden tunnistettavuudesta tinkimättä.

Sisältömarkkinoinnin suunnitteluun sisältyy tyypillisesti:

  • Kohderyhmä- ja ostajapersoonamäärittelyt
  • Ostopolkumäärittelyt
  • Tavoitteiden asettaminen
  • SEO-analyysi
  • Vuosisuunnitelman määrittely
  • Sisältökanavien valinta ja sisällöntuotanto

Tutustu myös

Vaikka arjen perustekeminen onkin markkinoinnin sokeri ja suola, huomiota herättävät kampanjat ja lanseeraukset ovat paikallaan, kun halutaan kertoa maailmalle jotain uutta. Kohderyhmäsi ansaitsee tietää, mitä tapahtuu ja millaista arvoa voitte ratkaisuillanne asiakkaillenne tarjota.

Lue lisää

Markkinointisuunnitelmat ja markkinointivuosikellot tulevat usein ajankohtaisiksi, kun markkinointia halutaan ryhdistää palvelemaan tavoitteita tehokkaammin. Suunnitelma tai vuosikello tukee kaikkien markkinoinnin osapuolten ymmärrystä siitä, mihin ollaan menossa sekä miten tavoitteisiin päästään.

Lue lisää

Yrityksesi tarinan tulee näkyä myös asiakaskohtaamisissa. Jalostamme markkinoinnin osaamistamme tehokkaasti myös yrityksen myyntitilanteisiin sopiviksi käsikirjoituksiksi ja markkinointimateriaaleiksi.

Lue lisää

Mielessä tai jo to do -listalla esite, asiakaslehti tai messuosasto, joka lyö kaikki ällikällä? Me teemme siitä konkretiaa – kirjaimellisesti.

Lue lisää

Markkinoinnin työn tohinassa omat joukot jäävät usein täysin syyttä vähäiselle huomiolle. Kun esimerkiksi tarinaa jalkautetaan, ovat asiakkaiden lisäksi omat työntekijät ja sidosryhmät vähintäänkin yhtä tärkeä ja arvokas yleisö.

Lue lisää

Kiinnostava videomuotoinen tarina toimii kaikissa kanavissa ja palvelee niin esittelymateriaalina, asiantuntemuksen syventäjänä, myynnin tukena, asiakashyödyn konkretisoijana, katseen vangitsijana kuin huomion herättäjänä. Strategia-, suunnittelu-, tuotanto- ja jakeluosaamisellamme varmistamme, että videosi erottuu massasta.

Lue lisää

Visuaalinen identiteetti on yrityksen kasvot ja samalla yksi yrityksesi mieleenpainuvimmista osista. Kun visuaalinen ilme on huolella ja perustellusti suunniteltu, toimii se parhaimmillaan yrityksen tärkeänä ensivaikutelmana ja tunnistettavuuden elementtinä.

Lue lisää

Etkö löydä etsimääsi?

Markkinointi ei ole aina niin yksioikoista, että oikeat ratkaisut löytyisivät suoraan kaupan hyllyltä.
Jos et siis löydä etsimääsi – tai et vaikka vielä edes tiedä, mitä etsit – anna meidän toimia oppaanasi.

Etenkin meidän Jarkko on etevä kaveri kysymään oikeat kysymykset!