Palvelut

Some- ja sisältömarkkinointi

”Sisältö on kuningas” julisti eräs teknologiamoguli jo 90-luvulla ja tämä toteamus on pitänyt pintansa varsin hyvin pintansa markkinoinnin trendien pyörityksessä. Sisältö on kaiken keskiössä eikä menestyksen tähtäävillä ole varaa keskinkertaisuuteen.

Puhuttele kohderyhmiäsi

Some- ja sisältömarkkinoinnissa kohderyhmien tunteminen on perusedellytys. Kun tiedämme, keitä haluamme puhutella, voimme määrittää myös, kuinka heitä puhutellaan. Kohderyhmien tuntemukseen kytkeytyy myös ostopolun eri vaiheiden tunnistaminen ja sisältöpolkujen rakentaminen niiden perusteella – vaihtoehtojen vertailija kaipaa erilaista sisältöä, kuin vasta ongelmaa tunnistavat tiedonetsijät.

Valjasta sosiaalinen media käyttöösi

Ylivertaisinkaan sisältö ei ole mitään ilman siitä nauttivaa yleisöä. Kun tunnemme kohdeyleisön, heidän tarpeensa, voimme valikoida oikeat kanavat ja saattaa kiinnostavat sisällöt parrasvaloihin. Sisältömarkkinointi kulkeekin sosiaalisen median kanssa rinta rinnan, täydentäen toinen toisiaan.

Millainen sisältö puhuttelee omia asiakkaitasi? Ota tällä pohdinnalla ensimmäiset askeleesi sisältömarkkinoinnin pariin tai pyydä meitä haastamaan nykymallisi – olemme kuin kotonamme molemmissa rooleissa.

Etkö löydä etsimääsi?

Laita meille viestiä Soita Ukolle