Palvelut

Sisäinen viestintä

Markkinoinnissa puhuttaessa omat joukot jäävät usein täysin syyttä vähäisemmälle huomiolle. Kuitenkin tarinan jalkauttamisessa asiakkata vähintään yhtä tärkeä yleisö kuitenkin on omat työntekijät ja muut sidosryhmät.

Sitouta henkilöstö tarinaasi

Uusi tai kirkastettu tarina ei saa tarvtsemaansa pitoa, ellei koko yritys seiso sen takana. Tämän vuoksi tarinasi sisäiseen viestimiseen on syytä käyttää enemmän aikaa ja ajatusta kahvihuoneen korkkitauluun kiinnitetyn ilmoituksen tai henkilöstölle toimitettua dokumentaatiota enemmän. Henkilöstönsä on hyvä ottaa mukaan prosessiin jo alusta asti – minimissään kertomalla heille, mitä ollaan tekemässä ja mihin se on johtamassa.

Kehitä tiedonkulkua

Sisäinen viestintä on toki paljon muutakin, kuin vain tarinansa jalkauttamista. Se on myös huomiointia ja tiedonjakoa. Ei ole kovinkaan röyhkeää väittää, että tämä on useimmiten se ensimmäisenä mieleen tuleva ongelmakohta, kun sellaista lähes minkä tahansa yrityksen työntekijältä kysyy.

Kaikkia muureja emme tietenkään voi puolestanne purkaa, mutta voimme auttaa teidät alkuun sillä polulla. Tarinan sisäinen viestintä antaakin usein hyvät eväät rakentaa pysyvämpiä sisäisen viestinnän malleja, jotka saattavat avata monia kipuilua aiheuttavia lukkoja.

Etkö löydä etsimääsi?

Laita meille viestiä Soita Ukolle