Palvelut

Online-mainonta

Kun uusi sivusto on julkaistu tai vanha päivitetty, on aika hankkia sivustolle potentiaalisia asiakkaita. Kohderyhmäsi hahmottuu meille jo tarinan kirkastusvaiheessa, jolloin pohdimme tarkasti yrityksesi asiakasprofiileja.

Tavoitteiden määrittäminen on mainonnan tärkein askel

Online-mainonnassa – ja mainonnassa yleisesti – tavoitteiden määrittäminen on todennäköisesti tärkein yksittäinen toteutusprosessin askel. Tavoitteet määrittävät esimerkiksi

  • millaista mainossisältö on
  • mitkä kanavat palvelevat tavoitteita parhaiten
  • mitä asioita mainonnan suorituskyvyssä on järkevintä seurata

1. Tavoitteet

Haluatko kävijöitä nettisivuillesi, ostoksia verkkokaupassa, suoria yhteydenottoja, myyntiliidejä, näkyvyyttä vai jotain ihan muuta? Tavoitteet määrittävät, millainen on mainonnan sisältö ja muoto, sekä mitä kanavia käytämme.

2. Suunnittelu

Oli kyseessä sitten Twitter-tekstimainos tai Instagram-videomainos, suunnittelijamme varmistavat, että tarinan punainen lanka välittyy kaikissa kanavissa. Facebook, LinkedIn ja Google Ads ovat vain esimerkkejä online-mainoskanavista. Jos potentiaaliset asiakkaat käyttävät Weiboa, mainostamme Weibossa.

3. Seuranta, analytiikka ja optimointi

Online-markkinoinnissa tärkeintä on seuranta ja testaus, minkä vuoksi seuraamme kampanjoiden toimivuutta ja teemme muutoksia tulosten mukaisesti. Mainoksia ja verkkosivustoa analysoimalla tunnistamme paremmin asiakkaidesi käyttäytymismallit ja osamme kehittää markkinointiasi yhä paremmaksi kokonaisuudeksi.

Tiedätkö jo, mihin kanaviin yrityksesi on panostamassa? Vai onko visio selvä, mutta keinot vielä hakusessa? Keskustelemme mielellämme kanssasi lisää siitä, millä tavoin voimme auttaa saavuttamaan liiketoimintasi tavoitteet!

Etkö löydä etsimääsi?

Laita meille viestiä Soita Ukolle